اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجدید میثاق مدیران شرکت گاز استان سمنان با آرما‏ن‏‌های شهدای گران‏قدر

هم‏زمان با هفته دفاع مقدس، مدیران و کارکنان بسیجی این شرکت با حضور در گلزار شهدای گمنام در محل کوشک امام رضا (ع) سمنان بار دیگر با آرمان‌‏های والای امام راحل (ره) و شهدای گران‏قدر هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

تجدید میثاق مدیران شرکت گاز استان سمنان با آرما‏ن‏‌های شهدای گران‏قدر

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، هم‏زمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، هادی مبارکی رئیس اداره گاز شهرستان گرمسار به همراه کارکنان بسیجی این اداره با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی، رئیس اداره گاز گرمسار ضمن ارائه گزارشی از خدمات گازرسانی انجام شده در سطح شهرستان گرمسار، به تشریح برنامه‏‌های توسعه شبکه‏‌های گازرسانی در سطح شهرستان، برنامه‏‌های فرهنگی و عملکرد پایگاه بسیج اداره گاز شهرستان گرمسار پرداخت.

وی بر لزوم استفاده از تریبون‏‌های رسمی برای اشاعه فرهنگ صرفه‏‌جویی در مصرف گاز طبیعی و تلاش در جهت توسعه خدمات در کلیه ابعاد و پاسخ‏گویی شایسته به مطالبات مردم تأکید کرد.

این مسئول اظهار امیدواری کرد؛ مجموعه کارکنان این اداره بتوانند با کار و تلاش مضاعف، خادمان خوبی برای مردم شریف شهرستان گرمسار باشند.

حجت‏‌الاسلام علی مهدی‏‌نژاد، امام جمعه گرمسار نیز در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات شرکت گاز استان سمنان ضمن اعلام آمادگی خود جهت همراهی و همکاری در همه زمینه‌‏ها، توصیه‏‌ها و رهنمودهایی نیز در خصوص تکریم ارباب رجوع ارائه و ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای خدمت‏گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی بر لزوم پای‏بندی کارگزاران به اصول اخلاقی دین مبین اسلام و تسریع در پاسخ‏گویی به مشکلات مردم تأکید کرد.

تجدید میثاق مدیران شرکت گاز استان سمنان با آرما‏ن‏‌های شهدای گران‏قدر

هم‏زمان با هفته دفاع مقدس، مدیران و کارکنان بسیجی این شرکت با حضور در گلزار شهدای گمنام در محل کوشک امام رضا (ع) سمنان بار دیگر با آرمان‏های والای امام راحل (ره) و شهدای گران‏قدر هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت و بر ادامه راه این عزیزان که خون پاک خود را در راه آزادی و استقلال میهن عزیزمان هدیه کرده‌‏اند پیمانی دوباره بستند.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول