اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لاهیجان:

نبود مجتمع فرهنگی از مشکلات لاهیجان است

امام جمعه لاهیجان گفت: نبود مجتمع فرهنگی یکی از مشکلات لاهیجان است و در صورت برطرف شدن این مشکل می‌توان اقدام‌های زیادی در زمینه فرهنگی و هنری انجام داد.

نبود مجتمع فرهنگی از مشکلات لاهیجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، حجت‌الاسلام محمدتقی صرفی‌پور پس از نماز ظهر و عصر امروز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: این اداره تمام تلاش خود را برای کارهای فرهنگی انجام می‌دهد.

وی، نبود مجتمع فرهنگی را یکی از مشکلات لاهیجان دانست و افزود: در صورت برطرف شدن این مشکل می‌توان اقدام‌های زیادی در زمینه فرهنگی و هنری انجام داد.

امام جمعه لاهیجان، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: نمره ملت ما در دفاع مقدس 20 است زیرا با وجود تحریم‌ها توانست هشت سال در برابر دشمنان مقاومت کند و یک وجب از خاک خود را از دست ندهد.

وی با تجلیل از نقش جوانان در دفاع از کشور اسلامی، گفت: عزت ما به برکت مجاهدت عظیم است و همین جوان‌ها هستند که در جبهه‌ها با رشادت از خاک وطن و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ملت ما در برابر تجاوز دشمن بعثی و ده ها کشور ایستادگی و از خاک ایران اسلامی دفاع کرد.

شاهین جهانگیری بلورچیان، به بیان گزارشی از عملکرد اداره ارشاد لاهیجان در دهه کرامت پرداخت.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی برای پاسداشت این هفته تدارک دیده و اجرا شده است و هدف ما مردمی‌تر برگزار کردن برنامه‌های این هفته است.

این مسئول، برگزاری عصری با شعر با موضوع دفاع مقدس، نمایش خیابانی با عنوان سازدهنی، نمایشگاه عکس و نمایش فیلم دفاع مقدس در مقابل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان را از برنامه‌های این هفته برشمرد. 

به گزارش فارس، امام جمعه و جمعی از مدیران شهرستان لاهیجان از نمایشگاه عکس دفاع مقدس در اداره ارشاد لاهیجان بازدید کردند.

در این نمایشگاه عکس که در گالری ترنج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپا شده، 80 عکس از صحنه‌های مختلف دفاع مقدس و رشادت مردان و زنان غیور کشورمان در معرض دید قرار گرفته است.

انتهای پیام/84002/صا40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول