اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کنگان:

شرکت‌های نفت و گاز یک ریال هم به شهرداری کنگان کمک نکرده‌اند

شهردار کنگان گفت: شرکت‌های نفت و گاز یک ریال هم به شهرداری کنگان کمک نکرده‌اند.

شرکت‌های نفت و گاز یک ریال هم به شهرداری کنگان کمک نکرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عبدالله حسینی کنگانی شامگاه جمعه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری کنگان اظهار داشت: کنگان دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار زیادی برای رشد و توسعه است و از تمام توان برای این مهم بهره می‌بریم.

وی افزود: استاندار بوشهر توجه ویژه‌ای به حوزه عمران شهری دارد و در سفر اخیر به بندر کنگان نیز ضمن ابراز رضایت از وضعیت عمران شهری، حمایت‌های لازم را از شورا و شهرداری کنگان به عمل آورد.

شهردار کنگان خاطرنشان کرد: توسعه امکانات در مناطق و محلات مختلف بندر کنگان در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم که رضایت خاطر مردم در نقاط مختلف را فراهم کنیم.

حسینی کنگانی در ارتباط با کمبود امکانات شهرک‌های جدیدالاحداث کنگان تصریح کرد: در مرحله نخست، متولیان احداث شهرک‌ها باید کارهای زیرسازی آن را انجام دهند و قانونا این موضوع به شهرداری مربوط نمی‌شود.

وی اضافه کرد: امکانات را نمی‌توان به شهرک‌هایی که کوچه‌های آن هنوز ساخت و ساز نشده و موضوع آب و برق و گاز و تلفن آن معلوم نیست تزریق کرد.

شهردار کنگان ابراز داشت: استفاده از امکانات برای بهبود وضعیت خیابان‌ها و معابر و همچنین بهبود وضعیت سواحل از جمله اولویت‌های شهرداری کنگان است که انتظار داریم با همکاری سایر دستگاه‌ها و با تلاش دسته‌جمعی محقق شود.

حسینی کنگانی یادآور شد: همکاری شورای اسلامی شهر کنگان با مجموعه شهرداری موجبات رشد و توسعه بندر کنگان شده و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

شهردار کنگان با بیان اینکه شرکت‌های نفت و گاز یک ریال هم به شهرداری کنگان کمک نکرده‌اند افزود: طی شش سالی که بنده به عنوان شهردار کنگان فعالیت می‌کنم، حتی یک ریال از جانب شرکت‌های منطقه برای عمران شهری به شهرداری کنگان کمک نشده است.

وی گفت: با این وجود برخی‌ها در بوق و کرنا، فریاد پایتخت انرژی و کمک‌های میلیاردی شرکت‌ها به شهرداری کنگان را سر می‌دهند.

حسینی کنگانی بیان داشت: برای رشد این بندر از همه پتانسیل و ظرفیت موجود استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/2451/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول