اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماهه نخست امسال صورت گرفت

برگزاری 12 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان شرکت گاز زنجان

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اهمیت قابلیت‌های دانشی و مهارتی کارکنان، از برگزاری 12 هزار و 570 نفر ساعت آموزش، برای کارکنان رسمی و پیمانی خبر داد.

برگزاری 12 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان شرکت گاز زنجان

سید سعید عسگریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی در شش ماه نخست امسال، یک هزار و 25 نفر از شرکت کنندگان در 49 دوره مختلف تخصصی و عمومی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه بالاتر بردن رشد علمی و پرورش قابلیت‌های دانشی و مهارتی کارکنان به عنوان سرمایه‌های اصلی شرکت، از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های اجرایی شرکت گاز استان زنجان است، افزود: با تدوین تقویم آموزشی برای نیروهای پیمانکاری، واحد آموزش اقدام به برگزاری 5 هزار و 64 نفر ساعت آموزش نیز برای 424 نفر از نیروهای پیمانکاری کرده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان استفاده از خدمات 32 کار آموز در قالب 790 نفر ساعت کار آموزی در واحدهای مختلف این شرکت را نیز اقدامی مهم و موثر در راستای تعامل بین صنعت و دانشگاه عنوان کرد.

وی تشکیل شورای آموزش برای نخستین بار و اجرای مصوبات مربوطه، برگزاری 40 ساعت آموزش برای کارکنان پست امداد در راستای حضور مقتدرانه در مسابقات امداد شرکت های گاز استانی، انعقاد قرارداد با موسسه مشاوره‌ای در راستای فراهم کردن بستری مناسب برای استفاده کارکنان و خانواده‌های ایشان از خدمات مشاوره‌ای از اقدامات این شرکت برشمرد.

وی همیچنین برگزاری کلاس‌های تخصصی آموزش قرآن کریم برای ارتقای سطح علمی همکاران به منظور حضور در عرصه های مختلف فرهنگی- قرآنی، استفاده از روش‌های نوین آموزشی از جمله آموزش الکترونیک با ارسال پیام آموزشی مدیریتی و همچنین برگزاری مسابقه پیام‌های مدیریتی به روایت تصویر را از دیگر اقدامات آموزشی - فرهنگی موثر در بالا بردن سطح علمی و عملی کارکنان اعلام کرد.

انتهای پیام/2308/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول