اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز جهانی کودک صورت می‌گیرد

عضویت رایگان کودکان و نوجوانان در کتابخانه‌های زنجان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: به مناسبت روز جهانی کودک، کودکان و نوجوانان در همه کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به صورت رایگان عضو می‌شوند.

عضویت رایگان کودکان و نوجوانان در کتابخانه‌های زنجان

محمد ربیع احمدخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به هفته ملی و روز جهانی کودک اشاره کرد و اظهار داشت: نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به مناسبت این روز برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی در راستای ترغیب کودکان و نوجوانان به سمت کتاب و کتابخوانی برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، تصریح کرد: این برنامه‌ها در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اضافه کرد: برنامه‌های روز جهانی کودک برای افزایش علاقه کودکان و نوجوانان به کتاب برگزار می‌شود.

وی به برنامه عضویت کودکان و نوجوانان در کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و گفت: کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی با امانت کتاب‌های مورد علاقه خود سطح دانش و آگاهی خود را ارتقا دهند.

احمدخانی خاطرنشان کرد: به مناسبت روز جهانی کودک عضویت کودکان و نوجوانان زیر 14 سال روز چهارشنبه 17 مهر ماه سال‌جاری در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به صورت رایگان انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: امید است این اقدام نهاد کتابخانه‌های عمومی تاثیر مثبتی برای جذب کودکان و نوجوانان به سمت کتاب و کتابخوانی داشته باشد.

انتهای پیام/73008/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول