اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل:

همایش کودک و کتابخانه 16 مهر ماه برگزار می‌شود

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل گفت: همایش کودک، کتاب و کتابخانه همزمان با 16 مهر ماه روز جهانی کودک برگزار خواهد شد.

همایش کودک و کتابخانه 16 مهر ماه برگزار می‌شود

بهرنگ عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این همایش که در سالن بیضای اردبیلی در کتابخانه شهید مطهری اردبیل با محوریت بررسی راهکارهای آشنایی هر چه بیشتر کودکان با کتاب و محیط کتابخانه‌های عمومی و با حضور نونهالان و کودکان مهدهای کودک و کتابداران بخش کودک کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل در روز جهانی کودک برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش قصد داریم تا با محور قرار دادن کتاب در جشن روز جهانی کودک، کودکان اردبیلی را هر چه بیشتر به سمت کتابخوانی ترغیب کنیم.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل یادآور شد: این جشن بزرگ روز 16 مهر ماه در تالار بیضای اردبیلی کتابخانه عمومی شهید مطهری و با حضور مسئولان استان اردبیل برگزار خواهد شد.

عظیمی گفت: باید فرهنگ مطالعه از همین دوران کودکی در نونهالان و کودکان نهادینه شود تا در آینده شاهد ارتقای سطح مطالعه در بین اقشار جوانان و نوجوانان باشیم.

این مسئول در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: مطالعه در بین کودکان و نوجوانان موجب افزایش زمینه فکری آنها شده و پرداختن به مسائل مختلف را آسان‌تر می‌کند.

انتهای پیام/62005/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول