اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

کتابخانه تخصصی و عمومی آتش‌نشانی اصفهان راه‌اندازی شد

ظهر امروز، نخستین کتابخانه تخصصی و عمومی آتش‌نشانی اصفهان به منظور استفاده عموم مردم راه‌اندازی شد و به بهره‌برداری رسید.

کتابخانه تخصصی و عمومی آتش‌نشانی اصفهان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرهنگ‌سازی در میان مردم برای رعایت موارد و شاخصه‌های ایمنی امری مهم و اساسی تلقی می‌شود و طی سال‌های گذشته آتش‌نشانی اصفهان تلاش‌های بسیاری برای تحقق این موضوع انجام داده است.

ارائه آموزش‌های ایمنی در مدارس، مساجد، اتحادیه‌ها و مجتمع‌های مسکونی یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان آتش‌نشانی اصفهان برای فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت شاخصه‌های ایمنی در سطح شهر محسوب می‌شود.

توزیع بروشور‌های ایمنی در میان مردم و به ویژه دانش‌آموزان نیز یکی دیگر از اقدامات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در راستای کاهش وقوع حوادث در سطح شهر به شمار می‌رود.

همچنین سازمان آتش‌نشانی اصفهان با احداث و راه‌اندازی کتابخانه تخصصی و عمومی آتش‌نشانی در راستای افزایش و ارتقای فرهنگ عمومی در زمینه مباحث ایمنی تلاش می‌کند.

ظهر امروز، نخستین کتابخانه تخصصی و عمومی آتش‌نشانی اصفهان به منظور استفاده عموم مردم راه‌اندازی شد و به بهره‌برداری رسیده و شهروندان با استفاده از این کتابخانه اطلاعات عمومی و تخصصی خود را در زمینه مباحث ایمنی و آتش‌نشانی افزایش می‌دهند.

این کتابخانه در ایستگاه آتش‌نشانی واقع در سه‌راه حکیم نظامی اصفهان راه‌اندازی شده است و امیدواریم با بهره‌برداری از این کتابخانه سطح علمی افراد در راستای مباحث ایمنی و افزایش شاخصه‌های ایمنی در سطح شهر افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آتش‌نشانی یکی از مشاغل سخت و زیان‌آور است و این افراد در هر شرایطی جان خود را برای حفظ جان سایر افراد به خطر می‌اندازند، اما آتش‌نشانان در عین برابری و مساوات با سایر کارکنان دولت از حقوق مساوی برخوردار هستند، اما شرایط کار این افراد به مراتب سخت‌تر از سایر کارکنان فعال در سطح کشور است، آتش‌نشانان جان خود را برای نجات جان دیگران بر کف نهاده، اما باید گفت که چه ارزش مادی می‌توان در مقابل کار آتش‌نشانان تعیین کرد.

انتهای پیام/63004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول