اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بهزیستی قزوین خبر داد

اهدای کمک هزینه ازدواج به جامعه هدف بهزیستی قزوین

معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان قزوین گفت: در مرحله نخست امسال 250 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به جامعه هدف بهزیستی این استان اهدا می‌شود.

اهدای کمک هزینه ازدواج به جامعه هدف بهزیستی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رسول سیدی‌فر بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته 500 میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های جوان جامعه هدف بهزیستی استان قزوین اهدا شده است.

وی افزود: امسال در مرحله نخست اهدای کمک جهیزیه به جامعه هدف بهزیستی استان قزوین، 250 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا یک ماه‌ آینده این کمک جهیزیه بین آنان توزیع و اهدا می‌شود.

معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: این کمک جهیزیه شامل اقلام اساسی و ضروری زندگی مانند فرش، ‌یخچال و تلویزیون است.

سیدی‌فر اضافه کرد: در مرحله دوم ابلاغ اعتبارات مربوط این کمک جهیزیه تا پایان سال جاری به بیش از 500 میلیون تومان افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی از ازدواج جامعه هدف با اهدای جهیزیه حمایت می‌کند، عنوان کرد: این اداره کل تلاش می‌کند تا علاوه بر اعتبارات دولتی از کمک خیران نیز برای تحقق این هدف کمک بگیرد.

معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان قزوین با اشاره به اینکه نقش خیران در رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی از ارزش والایی برخوردار است، یادآور شد: در این راستا این اداره کل با اجرای برنامه‌های فرهنگی تلاش می‌کند تا تفکر خیران را در این راستا هدایت کند.

انتهای پیام/77009/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول