اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون

کمک هزینه 305 میلیون ریالی جهیزیه به نوعروسان بیله‌سوار پرداخت شد

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 305 میلیون ریال کمک هزینه تهیه و تأمین جهیزیه به نوعروسان پرداخت شده است.

کمک هزینه 305 میلیون ریالی جهیزیه به نوعروسان بیله‌سوار پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طاهر مهدی‌پور عصر امروز در مراسم اهدای بخشی از جهیزیه برای نوعروسان زیر پوشش این نهاد در سالروز میلاد امام رضا (ع) در بیله‌سوار اظهار داشت: طی پنج ماهه‌ سال‌جاری 22 نوعروس تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار با دریافت کمک هزینه جهیزیه زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: برای تأمین کمک هزینه‌ این تعداد نوعروس‌ نزدیک به 305 میلیون ریال پرداخت شده است.

مهدی‌پور سرانه‌ پرداختی بابت کمک هزینه‌ جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت را 10 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این مبلغ به صورت نقدی به حساب آنان واریز می‌شود.

این مسئول با اشاره به ارائه‌ خدمات گوناگون کمیته امداد برای نوعروسان تحت حمایت خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج و برگزاری دوره‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی برای خانواده‌ها از جمله برنامه‌های کمیته‌ امداد می‌باشد که با آشنایی با سبک زندگی مشترک، زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار اضافه کرد: ازدواج به عنوان راه حلی اجتماعی و پسندیده، وسیله‌ای برای سامان دادن و ثبات زندگی و اهرمی برای رهایی از پرتگاه پرمخاطره گناه و تباهی است‌.

پرداخت 170 مورد تسهیلات کارگشایی در بیله‌سوار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار از پرداخت 170 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه‌ کارگشایی به مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند در پنج ماهه‌ سال‌جاری خبر داد.

مهدی‌پور با بیان این مطلب یادآور شد: در طول این مدت تعداد 87 فقره تسهیلات کارگشایی برای مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تعداد 82 فقره تسهیلات کارگشایی نیز در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

مهدی‌پور اعلام کرد: بیش از یک میلیارد و 308 میلیون ریال در قالب تسهیلات کارگشایی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این شهرستان پرداخت شده است.

این مسئول گفت: کمیته امداد به منظور گشایش مشکلات کاری و زندگی مردم نیازمند از قبیل تأمین هزینه‌های درمانی، تعمیرات مسکن و سرویس بهداشتی و ... در حد توان و امکانات خود اقدام به پرداخت وام قرض‌الحسنه‌ کارگشایی می‌کند.

پنج هزار نفر از خدمات کمیته امداد بهره‌مند شدند

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار افزود: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به پنج هزار نفر برای دریافت خدمات به کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار مراجعه کرده و از خدمات این نهاد مردمی بهره‌مند شده‌اند.

وی با اعلام این خبر تصریح کرد: به طور میانگین روزانه 32 نفر برای دریافت خدمات به کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار مراجعه کرده‌اند.

مهدی‌پور با اشاره به اینکه حداکثر مراجعات روزانه در پنج ماهه سال‌جاری مربوط به فروردین ماه با تعداد یک‌هزار و 178 نفر می‌باشند، تصریح کرد: حداقل مراجعات نیز در مردادماه بوده که طی آن 570 نفر به این نهاد انقلابی مراجعه کرده و به امور آنان رسیدگی شده است.

وی با اعلام اینکه از این تعداد مراجعه‌کننده چهار هزار و 800 نفر از کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار خدمات دریافت کرده‌اند، خاطر نشان کرد: این تعداد افراد 96 درصد مراجعان را تشکیل می‌دهند که از خدمات مختلف این نهاد مقدس بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/62007/ط40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول