اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با میلاد امام رضا (ع)

جهیزیه 20 نوعروس بی‌بضاعت اهدا شد

همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) جهیزیه 20 نوعروس بی‌بضاعت در پارس‌آباد به همت مؤسسه خیریه سیدالشهدا تقدیم نوعروسان شد.

جهیزیه 20 نوعروس بی‌بضاعت اهدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر مؤسسه خیریه سیدالشهدای پارس‌آباد عصر امروز در مراسم اهدای جهیزیه این نوعروسان اظهار داشت: ما در گرامیداشت میلاد هشتمین اختر امامت و ولایت امام رضا (ع) این 20 جهیزیه را به ارزش 40 میلیون تومان تقدیم زوج‌های کم توان و بی‌بضاعت مالی کردیم.

شهریار بابازاده تصریح کرد: هر یک از این جهیزیه‌ها به ارزش دو میلیون تومان شامل لوازم ضروری زندگی، یخچال، اجاق گاز و فرش ماشینی تهیه شده و تقدیم این نوعروسان زیر پوشش مؤسسه خیریه سیدالشهدا می‌شود.

وی با اعلام اینکه 120 خانوار از خدمات این مؤسسه در شهرستان پارس‌آباد بهره‌مند هستند، خاطر نشان کرد: در کنار 150 حامی و نیکوکاری که با این مؤسسه در ارتباط هستند ما اقدام به توزیع صندوق‌های کمک‌های مردمی در بین خانوارهای مختلف این شهرستان کردیم تا از این طریق مساعدت‌های مردمی را شاهد باشیم.

بابازاده استقبال مردم را به ویژه خیرین و نیکوکاران را از کارهای خداپسندانه چشمگیر توصیف کرد و ادامه داد: ما در سال 90 بیش از 10 مورد جهیزیه و در سال گذشته نیز 15 مورد جهیزیه را با کمک خیریه و نیکوکاران تهیه و تقدیم زوجین کردیم و امروز نیز شاهد اهدای 30 مورد جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش این مؤسسه هستیم.

این مسئول اضافه کرد: در ماه آینده و همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) 20 مورد جهیزیه دیگر را نیز با مساعدت خیرین و نیکوکاران تقدیم زوجین کم توان مالی می‌کنیم.

وی بیان کرد: در کنار حمایت ماهیانه از خانواده‌های تحت پوشش به صورت مستمری و ارزاق عمومی سعی داریم به میزان 40 هزار تومان برای این خانواده‌ها تأمین مایحتاج ضروری را شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر مؤسسه خیریه سیدالشهدای پارس‌آباد یادآور شد: با کمک افراد خیرخواه و نیکوکار پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی و درمانی برای افراد تحت پوشش مؤسسه خیریه سیدالشهدای پارس‌آباد انجام می‌شود که انتظار می‌رود در این زمینه حرکت‌ها و اقدامات مثبت و سازنده را شاهد و ناظر باشیم.

بابازاده گفت:‌ ما اعتقاد داریم که در سایه این حمایت‌ها و همراهی‌هاست که بسیاری از خانواده‌ها می‌توانند حرکت‌های مثبت و سازنده‌ای را انجام دهند و یک اعتماد و باور واقعی در جامعه در سایه همین مهربانی‌ها و یک رنگی‌ها اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/62001/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول