اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل:

143 نوعروس در نوبت پرداخت کمک هزینه جهیزیه هستند

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت:‌ بیش از 143 نفر از نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد در نوبت پرداخت کمک هزینه جهیزیه هستند.

143 نوعروس در نوبت پرداخت کمک هزینه جهیزیه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در کارگروه ازدواج آسان در اردبیل، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از دو میلیارد و 64 میلیون ریال برای تأمین کمک هزینه جهیزیه‌ نوعروسان و همچنین ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت این نهاد هزینه پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در طول این مدت برای 185 نفر از نوعروسان تحت حمایت بالغ بر یک میلیارد و 85 میلیون ریال کمک هزینه‌ تأمین جهیزیه پرداخت شده است.

قدیمی با بیان اینکه قبل از بهره‌مندی نوعروسان از کمک هزینه‌ جهیزیه برای آنان کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: اساتید مجرب حوزه و دانشگاه در این دوره‌های آموزشی در مورد اقتصاد در خانواده، بهداشت فردی و اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی، مسائل دینی و... مطالبی را به مددجویان تحت پوشش ارائه می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین برای 39 نوعروس نیازمند نیز بالغ بر 174 میلیون و 500 هزار ریال کمک هزینه‌ تأمین جهیزیه پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه 143 نفر از نوعروسان تحت پوشش نیز در نوبت پرداخت کمک هزینه‌ جهیزیه می‌باشند، خواستار مساعدت‌های خیرین و نیکوکاران برای دستگیری از مددجویان تحت حمایت شد تا از این طریق این تعداد از نوعروسان نیز بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: همچنین بالغ بر 40 میلیون ریال نیز بابت کمک هزینه‌ جهیزیه برای ازدواج مجدد هشت نفر از بانوان تحت پوشش پرداخت شده است.

مساعدت 18 میلیونی بانوان خیر شهرستان سرعین به مددجویان تحت حمایت کمیته‌ امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین مدیر کمیته امداد شهرستان سرعین گفت: جمعی از بانوان خیر و نیکوکار این شهرستان بالغ بر 18 میلیون و 800 هزار ریال به دو خانواده‌ تحت پوشش کمیته‌ امداد مساعدت کردند.

منصور رجایی افزود: این بانوان نوعدوست در ماه مبارک رمضان و در قالب طرح مفتاح‌الجنه نیز با کمیته امداد همکاری داشته و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از مددجویان تحت پوشش این نهاد دریغ نداشته‌اند.

وی اظهار داشت: این بانوان تعداد دو دستگاه یخچال، یک دستگاه اجاق گاز و مقداری خوراک و پوشاک مورد نیاز دو خانواده‌ روستایی را تهیه و به آنان تحویل دادند.

رجایی در ادامه‌ سخنان خود با اشاره به اقدامات خیرخواهانه‌ مردم شریف سرعین تصریح کرد: همچنین در اقدام خداپسندانه‌ دیگری مردم خیر شهرستان سرعین جهیزیه‌ کامل نوعروس تحت حمایت کمیته‌ امداد این شهرستان را تهیه کردند.

وی خاطرنشان کرد: نیکوکاران شهرستان سرعین 33 قلم کالای اساسی را به این نوعروس تحت حمایت مساعدت کردند که این تعداد کالا بیش از 43 میلیون ریال برآورد شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان سرعین با قدردانی از اقدامات خداپسندانه‌ شهروندان سرعین اضافه کرد: این‌گونه مساعدت‌های خیرخواهانه در ترویج فرهنگ ازدواج آسان تأثیرات بسیار مثبتی را به همراه دارد.

انتهای پیام/62001/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول