اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با میلاد کریمه اهل بیت انجام شد

اهدای 23 جهیزیه برای نو‌عروسان موسسه خیریه حضرت سید الشهدا اردبیل

همزمان با سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) 23 جهیزیه برای نو‌عروسان تحت پوشش موسسه خیریه حضرت سید الشهدا اردبیل اهدا و نوعروسان راهی خانه‌های بخت شدند.

اهدای 23 جهیزیه برای نو‌عروسان موسسه خیریه حضرت سید الشهدا اردبیل

مدیر موسسه خیریه حضرت سید الشهدای دفتر اردبیل در حاشیه مراسم اهدای این جهیزیه‌ها برای نوعروسان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: موسسه با کمک خیرین اقدام به این کار نیکو کرده و برای 23 جهیزیه فراهم شده بالغ بر 75 میلیون تومان پرداخت کرده است.

علی فرضی‌زاده این جهیزیه‌ها را شامل سه قلم کالای اساسی و مورد نیاز زوجین شامل یخچال فریز، فرش و اجاق گاز اعلام کرد و گفت: در گام اول برای این زوجین یک جلد کلام‌الله مجید اهدا می‌شود تا زندگی خود را با نورانیت قرآن آغاز کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما با تکیه بر نام و مرام حضرت سید الشهدا (ع) و در آغازین روز دهه کرامت اقدام به این کار کردیم تا با این حرکت نمادین بتوانیم بسیاری از متولیان جامعه را به امر خیر و نیک اهدای جهیزیه برای نوعروسان و دستگیری از ایتام دعوت کنیم.

مدیر موسسه خیریه حضرت سید الشهدای دفتر اردبیل یادآور شد: بیش از 500 خانوار 2017 مددجو از خدمات موسسه خیریه حضرت سیدالشهدای دفتر اردبیل بهره‌مند هستند، بیان داشت: ما در طول سال برای این مددجویان اقدام به تهیه و تامین نیازمندی‌های اولیه، کالاهای ضروری، مواد غذایی و پوشاک می‌کنیم.

فرضی‌زاده افزود: موسسه در هشت سال فعالیت خود سعی کرده است در کنار پرداخت مستمری و کمک‌های نقدی و جنسی از مددجویان در حوزه تامین هزینه‌های درمانی نیز دستگیری کرده و به کمک آنها بشتابد.

وی تصریح کرد‌: موسسه خیریه سید‌الشهدا اردبیل در این مدت توانسته است یک هزار نفر خیر را جلب کرده و در حد وسع و توان از مساعدت مالی آنها برای رفع مشکلات و دغدغه‌های خانوداه‌های نیازمند استفاده کند.

مدیر موسسه خیریه حضرت سید الشهدای دفتر اردبیل ادامه داد: ما با توزیع صدها صندوق جمع‌آوری کمک‌های مردمی در بین منازل و اماکن تجاری و مسکونی سعی کرده‌ایم تا هر دو ماه کمک های مردمی را جمع‌آوری کرده و به دست خانواده‌‌های نیازمند برسانیم.

فرضی‌زاده با ابراز خرسندی از شکل‌گیری این موسسه در دستگیری از فقرا و نیازمندان و ایتام کریمه اهل بیت گفت: آنچه که در این زمینه یک حرکت مثبت و سازنده به شمار می‌رود همراهی و همکاری خیرینی است که با بزرگ‌منشی خود سعی کرده‌اند دستگیر واقعی ایتام، فقرا و خانواده‌های نیازمند باشند.

وی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: این موسسه آمادگی دارد تا کمک‌های خیرین و نیکوکاران را به هر شکل ممکن جلب کند تا بتواند در خدمت‌رسانی به محرومان از این ظرفیت بهره‌برداری حقیقی را داشته باشد.

انتهای پیام/62005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول