اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی:

امنیت مردم ما قابل معامله و مصالحه نیست

فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی با بیان این‌که امنیت مردم ما قابل معامله و مصالحه با هیچ چیز دیگر نیست، گفت: امنیت مردم رکن رکین مرزبانی است.

امنیت مردم ما قابل معامله و مصالحه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد شهرکی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی اتتظامی برگزار شد، اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی با شعار اقتدار در سایه مردم‌مداری، قانون‌مداری و روزآمدی از 13 مهر ماه آغاز می‌شود.

وی به هدف انتخاب این شعار اشاره کرد و گفت: ما اگر بخواهیم اقتداری داشته باشیم باید مردم‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و همچنین در دایره قانون حرکت کنیم.

امنیت پایدار خراسان جنوبی در مرزها

فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین برای کسب این اقتدار شرایط و تجهیزات روز لازم است.

شهرکی با بیان این‌که خراسان جنوبی با دو استان کشور افغانستان هم‌جوار است، افزود: امنیت خراسان جنوبی در برابر این استان‌ها پایدارتر است و در این استان‌ها توازن این پایداری وجود ندارد.

وی اضافه کرد: اگر چه با همکاری‌هایی که با مرزبانان افغانستان انجام شده است کمترین مشکل را در مرز با این کشور داریم ولی اگر احتمالی نیز متصور باشد با امکانات و آمادگی‌ که وجود دارد قابل پیشگیری هستند.

فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی به برنامه‌های مرزبانی به مناسبت هفته نیروی اشاره کرد و گفت: در نخستین روز این هفته از 80 نفر از مرزنشینان نمونه که بیشترین همکاری را با مرزبانی داشته‌اند تجلیل می‌شود.

تجلیل از 80 مرزنشین نمونه در هفته نیروی انتظامی

شهرکی از برگزاری همایش خانوادگی کارکنان مرزبانی خراسان جنوبی در دومین روز هفته نیروی انتظامی خبر داد و گفت: همچنین در سومین روز این هفته دیدار چهره به چهره با ریش سفیدان مرزنشین انجام می‌گیرد.

وی توزیع لوح فشرده و بروشور در مرز، حضور کارشناسان آموزش همگانی در مدارس خراسان جنوبی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و متذکر شد: این اقدامات برای آشنایی مردم با قوانین و مقررات، هویت مرزبانی و ماموریت‌های مرزبانی انجام می‌شود.

خبرنگاران، یار سوم مرزبانی

فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی با بیان این‌که خبرنگاران و اصحاب رسانه بعد از کارکنان یار سوم مرزبانی هستند، متذکر شد: در همین راستا طی این هفته هیئت رئیسه ستاد فرماندهی مرزبانی خراسان جنوبی در صدا و سیما حضور پیدا می‌کند.

شهرکی اجرای برپایی نمایشگاه اقتدار و دستاوردهای مرزبانی، اجرای رزمایش اقتدار در مرز، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، دیدار با امام جمعه شهرستان‌ها، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و برگزاری همایش دعای کمیل در شهرستان‌های استان را از جمله برنامه‌های دیگر در هفته نیروی انتظامی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه امنیت مردم ما قابل معامله و مصالحه با هیچ چیز دیگر نیست، خاطر نشان کرد: امنیت مردم رکن رکین مرزبانی است.

انتهای پیام/69019/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول