اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی ارومیه:

مشکلات مرزنشینان بیشتر مورد توجه قرار گیرد

فرمانده مرزبانی ارومیه گفت: مشکلات مرزنشینان باید بیشتر مورد رسیدگی قرار گرفته و در راستای تامین معیشت آن‌ها گام برداشته شود.

مشکلات مرزنشینان بیشتر مورد توجه قرار گیرد

شهروز رحمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: عشایر مرزنشین استان ما با مشکلاتی روبه‌رو هستند، که لازم است همت جمعی برای رفع این دغدغه‌ها شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با فرا رسیدن فصل بهره‌برداری از مراتع مرزی آموزش‌های لازم به مرزنشینان ارائه می‌شود، افزود: طبق مصوبه شورای امنیت ملی در ارتباط با محدود ممنوعه مرزی آموزش‌‌های لازم به مرزنشینان داده شده و تمهیدات لازم در این زمینه اتخاذ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بعضی از عشایر در مناطق دورافتاده و صعب‌العبور مرزی سکونت کرده‌اند، ادامه داد: برای رفع دغدغه‌های آنها اقدامات لازم انجام گیرد، به طوری که انجام ویزیت رایگان از جمله خدماتی است که می‌توان در نظر گرفت.

رحمانی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های درون‌سازمانی در حد توان باید در راستای ارائه خدمات درمانی به آنها گام برداشت، چراکه عشایر مرزنشین در صیانت از مناطق مرزی کشورمان نقش زیادی دارند.

فرمانده هنگ مرزی ارومیه ضمن تاکید بر لزوم به تصویر کشیدن وضعیت معیشتی عشایر، خاطرنشان کرد: مرزنشینان مانند سایر اقشار جامعه در برهه‌های مختلف تاریخی اعم از پیروزی انقلاب و ... نقش‌آفرینی کرده‌اند، بنابراین سزاوار نیست که به فراموشی سپرده شوند.

انتهای پیام/61002/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول