اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان:

آمریکا با حمله به سوریه همانند جنگ در افغانستان و عراق زمین‌گیر می‌شود

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان، گفت: آمریکا با حمله به سوریه همچون جنگ در افغانستان و عراق زمین‌گیر می‌شود و پیامد این اقدام نسنجیده ویرانی و کشته شدن انسان‌های بی‌گناه است.

آمریکا با حمله به سوریه همانند جنگ در افغانستان و عراق زمین‌گیر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، حجت‌الاسلام سید یعقوب طباطبایی صبح امروز در جلسه آگاه سازی سیاسی ویژه مرزبانان استان که در ستاد فرماندهی مرزبانی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: برخی از کشورهای منطقه با کمک‌های مالی خود نقش موثری در حمله نظامی آمریکا به سوریه ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با حمایت برخی کشورهای غربی بدون توجه به ساختار بین‌المللی و اخذ مجوز، خودسرانه در تکاپوی حمله نظامی به سوریه است، افزود: لشکرکشی به سوریه می‌تواند بهایی سنگین برای غرب به دنبال داشته باشد و به مناقشه‌ای گسترده در منطقه تبدیل شود.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اظهارات وزیر امور خارجه ایران درباره وجود تله صهیونیست‌ها در سوریه برای آمریکایی‌ها به درستی عنوان شده است.

امام جماعت ستاد فرماندهی مرزبانی خوزستان، ضمن هشدار نسبت به عواقب جدی حمله احتمالی آمریکا به سوریه خاطرنشان کرد: این حرکت دیوانه‌وار تمام منطقه را در وضعیت خطرناکی قرار می‌دهد.

طباطبایی تصریح کرد: آمریکا باید درک کند که هر گونه اقدام برای دخالت نظامی در سوریه، با واکنش جدی دولت دمشق علیه رژیم نامشروع صهیونیستی و کشورهای عربی در خاورمیانه که در بی‌ثبات کردن سوریه در کنار غربی‌ها قرار گرفته‌اند، همراه خواهد بود.

وی توضیح داد: تروریست‌های تحت فرمان و حمایت غربی‌ها در حال بی‌ثبات کردن سوریه هستند، در حالی که باید به مردم سوریه اجازه داده شود که خود آنان برای آینده کشورشان تصمیم گیری کنند.

این مقام مسئول در فرماندهی مرزبانی خوزستان، اضافه کرد: آمریکایی‌ها به بهانه کشف سلاح‌های شیمیایی به خاک عراق تجاوز کردند، اما با گذشت چند سال واشنگتن برای اثبات ادعای واهی خود و دریافت مدرک درباره وجود سلاح‌های کشتار جمعی در عراق کاملا شکست خورد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان، بیان کرد: این موضوع دقیقا همان توطئه‌ای است که غربی‌ها به سرپرستی آمریکا برای انجام آن در سوریه تلاش می‌کنند.

وی اتهامات کشورهای غربی بر دولت سوریه مبنی بر استفاده از سلاح‌های شیمیایی علیه شهروندان سوری را بی‌اساس دانست و گفت: غرب با هدف حفاظت از منافع رژیم غیرقانونی صهیونیستی قبل از دریافت هرگونه شواهد درباره ادعای خود آماده اقدام علیه سوریه حتی حمله نظامی علیه این کشور عربی است.

طباطبایی با تاکید بر اینکه هرگونه حمله نظامی علیه سوریه شکست می‌خورد، گفت: اتفاقات درون سوریه توطئه‌‌ای بزرگ است که از سوی استکبار و اسرائیل و کشورهای غربی طراحی شده است و عدم انجام حتی یک عملیات از سوی گروه‌های تکفیری سلفی و القاعده علیه اسرائیل مصداق بارز این بیان است.

این کارشناس مسائل سیاسی، ادامه داد: چرا باید کسانی که داعیه‌دار اسلام هستند از اسرائیلی که یک نسل را اذیت و آزار داده است و دست به جنایات ضدبشری می‌زند حمایت کنند.

وی اعلام کرد: اکنون توطئه علیه کشور سوریه به جایی رسیده است، که کشورهای عربی زمانی به سوریه به دلیل مقابله با اسرائیل کمک می‌کردند اما در حال حاضر برای خوش ‌خدمتی، اسرائیل و آمریکا را برای نابودی سوریه حمایت می‌‌کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان در پایان گفت: سوریه از کشورهایی دیگر که انقلاب‌‌هایی در آن صورت گرفت، متفاوت است زیرا از سوی مردم پشتیبانی می‌شود.

انتهای پیام/72001/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول