اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی گیلان خبر داد

دستگیری قاچاقچیان هروئین در مرز آستارا

فرمانده مرزبانی گیلان از کشف بالغ بر دو کیلوگرم هروئین و دستگیری سه نفر قاچاقچی این ماده مخدر از یک خانواده توسط ماموران اطلاعاتی مرزبانی استان در مرز آستارا خبر داد.

دستگیری قاچاقچیان هروئین در مرز آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سیدیوسف مرتضوی عصر امروز در جلسه مرزبانی گیلان جزئیات دستگیری قاچاقچیان و کشف هروئین را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: در راستای کنترل و اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی نوار مرز، ماموران اطلاعاتی فرماندهی مرزبانی استان از فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر در سطح گیلان اطلاع یافتند.

این مسئول، با اشاره به اینکه بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، افزود: ماموران پس از آگاهی از ورود چند نفر قاچاقچی مواد مخدر به داخل استان وارد عمل شدند.

وی، ادامه داد: ماموران اطلاعات مرزبانی گیلان با تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی با انجام عملیات یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت خانوادگی اقدام به حمل محموله می‌کردند در محور مرزی آستارا شناسایی کردند و آنها را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند.

به گفته مرتضوی، ماموران اطلاعاتی مرزبانی استان با همکاری عوامل اطلاعات و هنگ مرزی آستارا پس از شناسایی و تعقیب خودرو یک دستگاه پراید در ایست بازرسی سه راه قلعه شهرستان مرزی آستارا متوقف کردند.

وی افزود: در این بازرسی مقدار یک کیلو و 100 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط شد.

فرمانده مرزبانی گیلان با تصریح بر اینکه اعضای باند مذکور شناسایی شدند، گفت: ماموران طبق هماهنگی با مراجع قضایی به محل اختفای آنها اعزام شدند و مقدار یک کیلو و 250 گرم مواد مخدر هروئین را کشف و متهمان را دستگیر کردند.

وی مجموع کشفیات هروئین را 2 کیلو و 350 گرم مواد مخدر ذکر کرد و یادآور شد: در این رابطه سه نفر دستگیر و یک دستگاه خودروی پراید کشف شده است.

مرتضوی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، متذکر شد: فرماندهی مرزبانی گیلان به صورت شبانه‌روزی فعالیت قاچاقچیان، باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر را رصد می‌کنند و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود تمام توان خود را برای مقابله با قاچاقچیان و متجاوزان به‌کار می‌گیرند.

انتهای پیام/2300‌/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول