اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی خراسان‌جنوبی خبر داد

افزایش 15درصدی کشفیات مواد مخدر در مرز‌های خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی خراسان‌جنوبی گفت: کشفیات مواد مخدر در مرز‌های خراسان‌جنوبی طی سال‌جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته افزایش 15 درصدی داشته است.

افزایش 15درصدی کشفیات مواد مخدر در مرز‌های خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا رفیعی ظهر امروز در همایش مرزبانان و فرماندهان یگان‌های تکاور و پاسگاه‌های مرزی خراسان‌جنوبی با اشاره به عملکرد این مجموعه اظهار کرد: در سال‌جاری با همت مرزبانان و تعامل خوب بین دستگاه‌های امنیتی استان شاهد موفقیت‌ها و دستاورد‌های قابل قبولی بوده‌ایم.

وی از کشف یک تن مواد مخدر در سال‌جاری خبر داد و افزود: در سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته افزایش بیش از 300 درصدی کشفیات انواع کالا‌های قاچاق و سوخت را داشته‌ایم.

* افزایش 145 درصدی دستگیری متهمین مواد مخدر در سال‌جاری

فرمانده مرزبانی خراسان‌جنوبی همچنین از افزایش 145 درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر و افزایش 44 درصدی دستگیری متهمان قاچاق کالا و سوخت در سال‌جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در زمینه انسداد و کنترل مرز و درگیری مؤثر نیز نیرو‌های مرزبانی نسبت به سال گذشته پیشرفت قابل قبولی داشته‌اند.

رفیعی افزود: همچنین در سال‌جاری دستگیری متجاوزان به مرز در خراسان‌جنوبی نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 900 درصد افزایش داشته است.

وی از ایجاد امنیت و آرامش در مرز‌های استان به عنوان بهترین دستاورد مرزبانی یاد کرد و افزود: مرزبانی خراسان‌جنوبی در بین مرز‌بانی‌های کشور در زمینه‌های مختلف در سطح یگان‌های برتر قرار دارد.

فرمانده مرزبانی خراسان‌جنوبی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش ادامه داد: ارزیابی وضعیت مرزبانی در مقایسه با دستورالعمل‌های ابلاغی و آموزش فرماندهانی که در نقل و انتقالات به خراسان‌جنوبی آمده‌اند از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

رفیعی با بیان اینکه تعامل خوبی میان مرزبانی و مرزنشینان برقرار است، اظهار کرد: در زمینه تامین امنیت تعامل خیلی خوبی با مرزنشینان وجود دارد.

وی در پایان تصریح کرد: از وجود اساتید دانشگاهی در شورای پژوهشی مرزبانی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/690011/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول