اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار ذوالفقاری:

38 درصد اعتبارات مرزبانی کشور به سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است

فرمانده مرزبانی کشور گفت: طی سال‌های اخیر 38 درصد اعتبارات مرزبانی کشور در سیستان و بلوچستان هزینه شده است.

38 درصد اعتبارات مرزبانی کشور به سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار حسین ذوالفقاری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید مرزبانی سیستان و بلوچستان در فرماندهی انتظامی این استان اظهار داشت: بیشترین اعتبارات به مرزهای سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

این مسئول عنوان کرد: امیدواریم امسال بتوانیم حداقل مسئله مرزهای سراوان را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: ما مدیون مرزبانان سیستان و بلوچستان هستیم که با کمترین امکانات و اعتبارات در سرما و گرما مشغول خدمت مرزبانی از خاک کشور هستند.

فرمانده مرزبانی کشور افزود: امیدواریم امسال بتوانیم حداقل مسئله مرز سراوان را به سرانجام برسانیم.

این مسئول یادآور شد: ما مدیون مرزبانان سیستان و بلوچستان هستیم که با کمترین امکانات و اعتبارات در سرما و گرما مشغول خدمت مرزبانی از خاک کشور هستند.

وی بیان داشت: با هماهنگی نیروی انتظامی و شورای تامین، کمترین مشکل را امروز در حوزه مرزبانی داریم که سبب ارتقای امنیت برای استان شده است.

فرمانده مرزبانی کشور اضافه کرد: شرایط امنیتی سیستان و بلوچستان امروز واقعا خوب است، مسئولان امنیتی به وظیفه خود عمل کرده‌اند، باید مدیران و صدا و سیما نیز فرهنگ‌سازی کنند.

این مسئول عنوان کرد: در سیستان و بلوچستان انتظامی ما امور نظم و امنیت را بر عهده دارد، در حوزه مدیریت کشوری نیز به همین وضعیت نیازمندیم.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه باید اعتبارات مرزی این استان با سایر استان‌ها متفاوت باشد، افزود: هر برنامه‌ای که دولت برای ارتقای معیشت مرزنشینان داشته باشد، ما در حوزه کار خود با آنها هماهنگ هستیم به شرطی که قابلیت اجرا داشته باشد و انتظارات غیر قابل تحقق را بالا نبرد.

وی گفت: برای موفقیت در اداره امور باید اصول فرماندهی را مرور کنیم و در عمل نهادینه کنیم در این صورت قطعا موفق خواهیم بود.

فرمانده مرزبانی کشور یادآور شد: یک فرمانده باید وظایف مدیریتی که از جمله آن برنامه‌ریزی در تمام عرصه‌ ها داخلی و بیرون است را مدنظر قرار دهد.

تعامل و هماهنگی رمز موفقیت در مدیریت صحیح است

این مسئول با بیان اینکه خلاقیت، نوآوری و ایجاد انگیزه از دیگر وظایف مدیریتی است، ادامه داد: اصل تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه بسیار مهم است.

فرمانده مرزبانی کشور بیان داشت: رعایت اصل قانون مداری و اخلاق مداری زمینه ای برای موفقیت هر مدیری است.

وی اضافه کرد: قبل از افتتاح مرزبانی در سیستان و بلوچستان، خاطرات تلخی را از این استان شنیده‌ایم که حوادث تروریستی و انفجار و غیره از جمله آن‌ها است.

ذوالفقاری گفت: اما امروز شرایط به کلی با گذشته متفاوت است و امنیت در این منطقه بسیار مطلوب بوده و این بر اثر یک اهتمام و تلاش جمعی حاصل شده است.

این مسئول در پایان از تلاش و زحمت چند ساله سردار کوهکن فرمانده سابق مرزبانی سیستان و بلوچستان قدردانی و حسن اسداللهی را به عنوان فرمانده جدید مرزبانی سیستان و بلوچستان معرفی کرد.

انتهای پیام/75004/ن40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول