اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد

برپایی 962 پایگاه جشن عاطفه‌ها در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: امسال 965 پایگاه ویژه برگزاری جشن عاطفه‌ها در خراسان جنوبی برپا شده است.

برپایی 962 پایگاه جشن عاطفه‌ها در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمیدرضا وردی صبح امروز در مراسم نمادین زنگ جشن عاطفه‌ها در مدرسه شاهد پسرانه بیرجند اظهار داشت: اسلام و قرآن تاکید زیادی بر انفاق و نیکوکاری داشته است.

وی با بیان این‌که جشن عاطفه‌ها نشانه‌ای از انفاق و نیکوکاری است، ادامه داد: در خراسان جنوبی این جشن در 962 پایگاه با حضور دانش‌آموزان و معلمان برگزار می‌شود.

همکاری 1113 نفر در جشن عاطفه‌های خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: امسال در جشن عاطفه‌ها یک‌هزار و 113 نفر در امر رسیدگی به صندوق‌ها با کمیته امداد در خراسان جنوبی همکاری می‌کنند.

وردی به اهداف و نیات برگزاری جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: در جشن عاطفه‌ها دو نیت اصلی مورد نظر است که شامل ترویج فرهنگ انفاق، تعاون و نوع‌دوستی در بین دانش‌آموزان و بهره‌مندی دانش‌آموزان نیازمند از کمک‌های مردمی است.

وی متذکر شد: در حال حاضر 40 هزار دانش‌آموز نیازمند و مستعد کمک در خراسان جنوبی وجود دارد.

تحصیل 14 هزار دانش‌آموز نیازمند خراسان جنوبی در مدارس شبانه‌روزی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این‌که 20 هزار نفر دانش‌آموز نیازمند در استان زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند، یادآور شد: تعداد 20 هزار دانش‌آموز نیازمند دیگر توسط آموزش و پرورش به صورت مقطعی کمک‌رسانی می‌شوند.

وردی با اشاره به این‌‌که بخش زیادی از دانش‌آموزان نیازمند خراسان جنوبی در مدارس شبانه‌روزی تحصیل می‌کنند، اذعان داشت: در حال حاضر 14 هزار دانش‌آموز نیازمند در مدارس شبانه‌روزی استان مشغول به تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها به صورت مشترک توسط آموزش و پرورش و کمیته امداد برگزار شده و سازمان‌هایی مانند بسیج، صدا و سیما و سازمان دانش‌آموزی در این امر همکاری می‌کنند.

توزیع 95 هزار پاکت برای جشن عاطفه‌ها در بین دانش‌آموزان خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این‌که در سال گذشته 74 میلیون تومان در جشن عاطفه‌های خراسان جنوبی کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده است، ادامه داد: کمک‌های جمع‌آوری شده به دانش‌آموزان اختصاص یافته است.

وردی با بیان این‌که تمام کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان نیازمند اختصاص می‌یابد، اذعان داشت: حدود 95 هزار پاکت برای کمک دانش‌آموزان به دوستان نیازمند خود تهیه و در بین دانش‌آموزان توزیع شده است.

انتهای پیام/69021/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول