اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان:

فشردگی بازی‌ها فرصت تمرینات را از تیم‌های لیگ یکی گرفته است

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: برنامه‌ریزی سازمان لیگ در مسابقات دسته یک به طوری است که بعد از هر بازی فقط فرصت ریکاوری داریم و باید برای مسابقه بعد راهی شهری شویم.

فشردگی بازی‌ها فرصت تمرینات را از تیم‌های لیگ یکی گرفته است

رضا طلایی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران امسال تیم‌ها را با سختی‌های زیادی روبرو کرده و تیمی که مدعی صعود و حضور در لیگ برتر است باید تلاش مضاعفی را در همه زمینه‌ها داشته باشد.

وی افزود: بحث کوچک و کم کردن تیم‌ها برای لیگ یک و صعود تنها یک تیم از گروه به لیگ برتر باعث شده تا استرس و فشار روانی روی بازیکنان و بیشتر از آن روی اعضای کادر فنی و سرمربیان باشد.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان اضافه کرد: برنامه‌ریزی و فشردگی بازی‌ها و هم‌زمانی مسابقات جام حذفی و مسابقات لیگ هم فرصت مرور تمرینات تاکتیکی را گرفته و بعد از هر بازی باید به فکر رساندن بدنی بازیکنان برای مسابقه بعد بود.

به گفته وی؛ برنامه‌ریزی سازمان لیگ در مسابقات دسته یک طوری است که بعد از هر بازی فقط فرصت ریکاوری داریم و باید برای مسابقه بعد راهی شهری دیگر شویم.

طلایی‌منش در ادامه با اشاره به تساوی نخستین بازی خانگی این فصل تیمش ابراز داشت: برابر تیم گیتی‌پسند دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم در نیمه اول بازیکنان به خصوص مهاجمان تیم سردر گم بازی کردند و نکات تاکتیکی که گوشزد شده بود اصلاً در زمین پیاده نشد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم با تعویض و همچنین تغییر تاکتیک و آهنگ بازی سعی کردیم به گل برسیم که این اتفاق نیفتاد و به مساوی رضایت دادیم.

سرمربی الوند همدان با بیان اینکه فوتبال هر سال سخت‌تر از سال قبل می‌شود و باید حرفه‌ای‌تر باشیم، تصریح کرد: در فوتبال امروز ایران و حتی در لیگ برتر نیز تیم‌ها به سختی به گل می‌رسند و با توجه به کاهش تیم‌های لیگ برتری و افزایش بازیکنان لیگ برتری در لیگ یک سطح این مسابقات نیز بسیار بالا رفته است.

وی یادآور شد: هفته‌های اول تا چهارم لیگ شرایط بسیار سخت است و اکثر تیم‌ها به دلیل بدنسازی و عدم هماهنگی با مشکل مواجه می‌شوند که امیدواریم بیشترین امتیاز را در این چهار هفته کسب کنیم.

طلایی‌منش در مورد بازی برابر شهرداری بندرعباس در هفته سوم نیز گفت: سعی کردیم بعد از بازی گیتی‌پسند به خوبی ریکاوری کنیم و در تمرینات برای چارچوب سازی و گلزنی نکات کلیدی را به بازیکنان گوشزد کنیم.

وی اضافه کرد: تیم شهرداری بندرعباس در حال با یک شکست قعرنشین جدول رده‌بندی است اما با استراحتی که هفته دوم داشته شرایط بهتری دارد اما باید از این فرصت استفاده کنیم و با تمام قوا برای پیروزی در خانه به بندر سفر کنیم.

تا پایان هفته دوم لیگ جام آزادگان و در گروه یک، تیم فوتبال الوند همدان با کسب چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین است و در مقابل تیم شهرداری بندرعباس بدون امتیاز تیم سیزدهم و قعرنشین این گروه لقب گرفته است.

در چارچوب هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال الوند همدان و شهرداری بندرعباس روز یکشنبه 14 مهر ماه در ورزشگاه خلیج‌فارس این شهر مقابل هم قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/89020/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول