اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان همدانی تیم فوتبال الوند خبر داد

شارژ روحی بازیکنان الوند با 2 برد متوالی در جام حذفی

کاپیتان همدانی تیم فوتبال الوند با بیان اینکه با روحیه بسیار بالایی در هفته نخست لیگ دسته یک به میدان می‌رویم، گفت: دو برد به دست آمده در جام حذفی باعث شده بازیکنان از نظر روحی شارژ شوند.

شارژ روحی بازیکنان الوند با 2 برد متوالی در جام حذفی

سیدجمال معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: تیم فوتبال الوند این روزها باعث شده تا جامعه فوتبال ایران به همدان نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه سال گذشته درخشش خوبی در لیگ یک داشتیم و به اعتراف بیشتر مربیان ایران، به عنوان پدیده مسابقات مطرح شدیم، گفت: متأسفانه با بدشانسی در هفته‌های آخر لیگ از کورس قهرمانی جا ماندیم.

کاپیتان بومی تیم فوتبال الوند همدان یادآور شد: تیم الوند در سال گذشته نتایج دور از انتظاری گرفت و اگر دچار حواشی و مسائل غیر فوتبالی نمی‌شدیم حداقل در پلی‌آف شانس خودمان را برای لیگ برتری شدن امتحان می‌کردیم.

به گفته وی امسال تیم خوبی با نظر کادر فنی بسته شده که با استفاده از بازیکنان بزرگ تیم و درس گرفتن از اتفاقات سال گذشته، برای حضور قدرتمند در لیگ دسته یک برنامه‌ریزی خوبی داریم.

معصومی ابراز داشت: با روحیه بسیار بالایی در هفته نخست لیگ دسته یک به میدان می‌رویم و دو بردی که در جام حذفی به دست آوردیم از نظر روحی بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی در مورد مصدومیتی که در بازی با کیش با آن مواجه شد، عنوان کرد: در حین بازی با کیش در جام حذفی زانوی راستم دچار مصدومیت شد و در گرمای بازی متوجه نشدم اما بعد از بازی مصدومیتم حاد شد که با استراحتی که انجام دادم امروز برای بازی مشکلی ندارم.

کاپیتان ریزنقش تیم فوتبال الوند همدان اضافه کرد: خوشحالیم به عنوان یک بازیکن همدانی در تیم شهرم بازی می‌کنم.

وی ادامه داد: این شرایط به وجود آمده تا بازیکنان بومی همدانی در الوند و پاس به کار گرفته شوند و باعث رشد این رشته در استان شویم.

معصومی با درخواست از مسئولان که حمایتی از تیم الوند داشته باشند افزود: تیم الوند، نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته اول است و هر گونه حمایت از این تیم، به نفع ورزش و فوتبال این شهر خواهد بود.

وی گفت: برای برد و کسب امتیاز برابر تیم استقلال اهواز خوش‌بین هستیم.

مسابقه بین دو تیم فوتبال الوند همدان و استقلال اهواز امروز چهارشنبه سوم مهرماه 92 از ساعت 16 در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشورمان محمدحسین زاهدی‌فر (داور وسط)، مهرداد بهرامی و محمد راهی (کمک داور) و شاهور اصلانی (داور چهارم) این مسابقه حساس را در هفته نخست جام آزادگان قضاوت خواهند کرد.

انتهای پیام/89020/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول