اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعداز 2 برد ارزشمند در جام حذفی و جام آزادگان

مدیرعامل الوند همدان دست به جیب شد

بازیکنان تیم فوتبال الوند بعد از 2 برد شیرین خارج از خانه برابر تیم‌های اهوازی، از طرف مدیرعامل باشگاه پاداش گرفتند.

مدیرعامل الوند همدان دست به جیب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتبال الوند یکی از دو نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور و جام حذفی بعد از کسب 2 برد ارزشمند خارج از خانه به همدان بازگشت.

شاگردان رضا طلایی‌منش در مرحله چهارم جام حذفی موفق شدند در اهواز دست به کار بزرگی زده و برابر تیم ملی و حفاری ایران با تک‌گل قاسم اکبری به برتری برسند.

بازیکنان این تیم با وجود خستگی طی مسیر راه زمینی، گرما و اختلاف دما با پیروزی برابر حریف اهوازی راهی مرحله بعد جام حذفی شدند.

سبزپوشان الوند همدان در مرحله پنجم باید رو در روی شاگردان عبدالله ویسی قرار گرفته و به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده استقلال خوزستان خواهند رفت.

میزبانی همدانی‌ها در این بازی قطعی شده و باید در همدان پذیرای تیم استقلال خوزستان لیگ برتری باشند که در صورت برنده شدن در این مسابقه حساس براساس قرعه تیم الوند همدان باید با برنده بازی تیم‌های پرسپولیس تهران و پدیده شاندیز روبرو خواهد شد.

در نخستین هفته لیگ دسته اول که از روز چهارشنبه سوم مهر آغار شد، تیم فوتبال الوند که در عرض پنج روز بالاجبار باید دو بازی حساس و سنگین را در خارج از خانه و در هوای گرم و شرجی اهواز برگزار کند موفق شد با برد زمین را ترک کند.

در این بازی پرگل تیم فوتبال الوند همدان با گل‌های مرتضی عزیزمحمدی و قاسم اکبری (دوکل) شاگردان داوود مهابادی یکی از مربیان کاربلد ایران را با شکست از پیش رو بردارد.

بعد از این دو برد ارزشمند و عالی از باشگاه الوند خبر می‌رسد که بهرام یدی مدیرعامل و مالک این باشگاه دست به جیب شده و برای تشکر از اعضای تیمش پاداش خوبی را پرداخته کرده است.

دشواری انجام دو بازی در پنج روز، اتراق اجباری شش روزه در اهواز و زندگی اردوی و تحمل خستگی راه یک‌هزار و 300 کیلومتری رفت و برگشت همدان تا اهواز با پرداخت این پاداش از تن بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال الوند در رفت.

تجدید روحیه پیش از بازی برابر تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان یکی از دیگر انگیزه‌های یدی برای پرداخت این پاداش و کمک مالی به تیمش بوده که در نخستین بازی خانه برابر هواداران و تماشاگران فهیم همدانی به پیروزی ارزشمند و سه امتیاز شیرین این بازی برسند.

تیم فوتبال الوند همدان عصر روز دوشنبه هشتم مهر ماه از ساعت 15:30 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برابر تیم گیتی‌پسند اصفهان به میدان می‌رود.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول