اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم لیگ دسته اول صورت گرفت

صدرنشینی الوند همدان با طعم توقف در بازی خانگی/ پاس در بندرعباس با 3 گل غرق شد

هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با توقف الوند در خانه و شکست سنگین و تلخ پاس در بندرعباس همراه بود.

صدرنشینی الوند همدان با طعم توقف در بازی خانگی/ پاس در بندرعباس با 3 گل غرق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان با انجام 11 بازی در شهرهای مختلف انجام شد که در آن تیم الوند همدان با تساوی بدون گل برابر حریف اصفهانی خود گیتی‌پسند متوقف شد.

این بازی با حضور منصور نوری (داور وسط)، حمید سیفی آذر و امیر مبشر (کمک‌ داور)، سعید رحیمی‌مقدم (داور چهارم) و همچنین عبدالله باعزم به عنوان ناظر داوری در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد که با حساب صفر بر صفر مساوی به پایان رسید.

در این بازی هر دو تیم بازی پاپایی را به نمایش گذاشتند و با وجود میزبانی تیم الوند، مهاجمان تیم گیتی‌پسند در نیمه اول بارها خط دفاعی همدانی‌ها را آزار دادند و سجاد اژدر بازیکن این تیم در این حملات نقش کلیدی را ایفا کرد.

تعویض هجومی رضا طلایی‌منش در نیمه دوم و اضافه شدن محسن خدابنده‌لو و علی‌اصغر عاشوری هم نتوانست قفل دروازه حریف را بشکند و این بازی با همان نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی هجومی داور چهار بار از کارت زرد استفاده کرد که سهم هر دو تیم دو کارت زرد بود.

هر چند که این تساوی در خانه به مزاج هواداران و کادر فنی الوندی‌ها خوش نیامد اما با نتایجی که این هفته در سایر بازی‌های این گروه رقم خورد، تنها پدیده شاندیز مشهد موفق شد با دو گل نیروی زمینی تهران را شکست دهد و نماینده فوتبال همدان به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت.

تیم فوتبال الوند همدان با کسب این تساوی با چهار امتیاز صدرنشین گروه یک این مسابقات شد و یکشنبه 14 مهر باید در بندرعباس به مصاف تیم شهرداری این شهر برود.

تیم پاس، دیگر نماینده فوتبال همدان که با مشکلات فراوان خود را به بندرعباس رسانده بود در یک دیدار پرگل مغلوب حریف قدرتمند خود آلومینیوم هرمزگان شد تا سقوط آزاد سه پله‌ای در جدول پیدا کند.

شاگردان عباس سرخاب موفق شدند با سه گل حریف همدانی را با گل‌‌های میثم مجیدی، حسین کاظمی و محمد پورمحمد بدرقه کرده و به سبزپوشان همدان شکست سنگینی را تحمیل کردند.

تیم فوتبال پاس با قبول این شکست تا رده ششم جدول سقوط کرد و برای ترمیم روحیه و تجدید قوا هفته سوم استراحت خواهد داشت تا در هفته چهارم 19 مهر در همدان به مصاف تیم یزدلوله برود.

انتهای پیام/89020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول