اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک

الوندی‌ها در همدان به دنبال نخستین 3 امتیاز خانگی/ برگزاری جشن 41 سالگی باشگاه الوند

تیم الوند همدان در نخستین بازی خانگی در فصل جدید فوتبال لیگ دسته یک امسال به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز این بازی هستند.

الوندی‌ها در همدان به دنبال نخستین 3 امتیاز خانگی/ برگزاری جشن 41 سالگی باشگاه الوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان به ایستگاه دوم خود رسیده و 26 تیم حاضر در این مسابقات به شدت پیگیر مسابقات خود هستند.

حساسیت‌های صعود تنها دو تیم اول از این رقابت‌ها به لیگ برتر باعث شده تا تیم‌ها برای هر بازی برنامه خاصی داشته باشند تا بتوانند برای ماندن در کورس قهرمانی در اندیشه صعود به لیگ برتر باشند.

لیگ آزادگان امسال در دو گروه 13 تیمی برگزار خواهد شد که در نهایت بعد از انجام 24 بازی تیم قهرمان و صعودکننده به لیگ برتر مشخص خواهد شد.

تیم الوند یکی از نمایندگان فوتبال همدان در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امسال شرایط سختی را دارد و در گروه با تیم‌های صنعت نفت آبادان، گهر دورود، پدیده مشهد، شهرداری یاسوج، گل‌گهر سیرجان، نیروی زمینی تهران، نساجی مازندران، شهرداری بندرعباس، استقلال اهواز، گیتی‌پسند اصفهان، سیاه‌جامگان مشهد و فولاد یزد مبارزه سختی برای صعود به لیگ برتر را دارند.

سفیدپوشان الوند که امسال به موقع و با آسودگی خاطر به تمرینات پرداختند موفق شدند در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کنند و بر اساس بودجه و تصمیم مالک و اعضای هیئت مدیره، تیم خوبی را برای این مسابقات آماده کنند.

شاگردان رضا طلایی‌منش که در نخستین گام و در حالی که بالاجبار سکونت شش روزه‌ای در اهواز داشتند موفق شدند با سه گل برابر تیم استقلال این شهر به برتری برسند و سه امتیاز شیرین این مسابقه خارج از خانه را کسب کنند.

مرتضی عزیرمحمدی و قاسم اکبری (دوگل) برای الوندی‌ها به ثمر رساندند تا از اهواز با سه امتیاز به همدان برگردند و برای مصاف با تیم گیتی‌پسند اصفهان برنامه‌ریزی کنند.

پرداخت پاداش بعد از دو برد شیرین در لیگ دسته یک و جام حذفی و همچنین برگزاری جشن تولد 41 سالگی باشگاه در شب بازی و در هتل آزادی همدان، شارژ روحی خوبی برای کادر فنی و بازیکنان تیم الوند محسوب می‌شود.

حضور بهرام یدی مالک و مدیرعامل، رضا شادکام و علی‌اصغر پورمجنون در جشن تولد 41 سالگی الوند که از پیشکسوتان این باشگاه هستند باعث شد تا جو بانشاطی را برای بازیکنان این تیم به وجود آورد.

رفع مصدومیت بازیکنان الوند و رسیدن و اضافه شدن آنها، طلایی‌منش و کادر فنی را برای تصمیم و رسیدن به ترکیب ایده‌آل نزدیک کرده و می‌توانند از یک بازی خانگی سه امتیاز شیرین دیگر را کسب کنند.

در طرف مقابل تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان که با هدایت ساموئل دارابینیان مربی ارمنی خود برای نخستین بار پا به عرصه مسابقات لیگ دسته اول گذاشته است موفق شد در بازی نخست با پیروزی خود را به عنوان یک مدعی در این گروه مطرح کند.

نماینده لیگ یک فوتبال اصفهان در هفته گذشته و در بازی خانگی موفق شده با یک گل شهرداری بندرعباس را از پیش رو بردارد و با روحیه خوبی به همدان سفر کرده است.

براساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان مسابقه بین الوند همدان و گیتی‌پسند اصفهان را منصور نوری (داور وسط)، حمید سیفی آذر و امیر مبشر(کمک‌داور)، سعید رحیمی‌مقدم (داور چهارم) قضاوت می‌کنند.

بنا بر این گزارش، بازی بین الوند همدان و گیتی‌پسند اصفهان عصر روز دوشنبه هشتم مهرماه از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهدای قدس شهر همدان برگزار خواهد شد.

تیم‌های فوتبال الوند همدان و گیتی‌پسند اصفهان در حال حاضر با کسب سه امتیاز و با توجه به تفاضل گل به ترتیب در رده‎‌های دوم و چهارم گروه یک مسابقات جام آزادگان قرار دارند.

-------------------------------

گزارش: فرشید گل‌محمدی

-------------------------------

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول