اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری بازی الوند همدان و گیتی‌پسند اصفهان

جشن 41 سالگی الوند با برد شیرین نشد

تساوی خوش‌یمن برای الوند، آسیب‌دیدگی منجر به رفتن به بیمارستان دو بازیکن الوند و برگزاری جشن 41 سالگی باشگاه الوند از اتفاقات مسابقه الوند همدان و گیتی‌پسند اصفهان بود.

جشن 41 سالگی الوند با برد شیرین نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقه فوتبال بین الوند همدان و گیتی‌پسند اصفهان در چارچوب رقابت‌های جام آزادگان و در دومین هفته این بازی‌ها به میزبانی همدانی‌ها برگزار و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این مسابقه با حضور حدود 500 تماشاگر علاقه‌مند و با قضاوت منصور نوری (داور وسط)، حمید سیفی‌آذر و امیر مبشر (کمک‌داور)، سعید رحیمی‌مقدم (داور چهارم) و همچنین عبدالله باعزم به عنوان ناظر داوری در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد که در نهایت هر دو تیم به نتیجه مساوی رضایت دادند.

در این بازی هم مانند بازی هفته گذشته پاس، تماشاگران همدانی استقبال خوبی نکردند و این از جذابیت و هیاهوی همیشگی رشته فوتبال کاسته بود و ورزشگاه تقریباً با سکوت همراه بود.

البته امروز برخلاف بازی پاس، پرتردد بود و سید عبدی افتخاری رئیس اداره ورزش و جوانان و رسول منعم معاون این اداره کل، اکبر عابدی رئیس سازمان بازرسی منطقه غرب کشور، سید محمد عیوقیان رئیس هیئت فوتبال استان، هادی سبزواری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی، بهرام یدی مدیرعامل و مالک باشگاه الوند و تنی چند از پیشکسوتان این باشگاه در جایگاه VIP ورزشگاه شهدای قدس حضور داشتند.

سجاد اژدر مهاجم تیم گیتی‌پسند بارها خط دفاعی تیم الوند را آزاد داد که از نگاه خبرنگاران و ورزشی‌نوسان باید به عنوان بهترین بازیکن زمین لقب می‌گرفت.

در بین دو نیمه به مناسب 41 سالگی تأسیس باشگاه الوند همدان طی مراسمی از سه پیشکسوت و بازیکنان قدیمی این باشگاه  فتح‌‎الله اخضری، محمد برفی و علاالدین سرمدی با اهدا تندیس و جوایزی تقدیر و تجلیل شد.

اعتراض کادر فنی هر دو تیم به داوری در بسیاری از صحنه‌ها اتفاق افتاد و عصبانیت رضا طلایی‌منش در یک صحنه با تذکر جدی رحیمی‌مقدم داور چهارم بازی روبرو شد.

در دقیقه 67 با ورود محسن خدابنده‌لو  به زمین به رسم ادب و احترام سیدجمال معصومی بازیکن ریزنقش و با اخلاق همدانی بازوبند کاپیتانی را خودش بر بازوی خدابنده‌لو بست.

مصدومیت از ناحیه دنده آرمین طلایی‌منش به گونه‌ای بود که با فریاد به بیرون زمین منتقل شد اما بعد از مداوا تا دقیقه آخر در میدان باقی ماند.

قاسم اکبری گلزن ارزنده الوندی‌ها و آرمین طلایی‌منش به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف و دنده با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

مسئولان فرهنگی الوند به مناسبت 41 سالگی تولد این باشگاه در پایان بازی به قید قرعه به 6 تماشاگر همدانی یک دستگاه دوچرخه و پنج بسته ست کامل ورزشی اهدا کردند.

در این بازی داور چهار بار از کارت زرد استفاده کرد که جواد ماهری و آرمان قاسمی از گیتی‌پسند و سید جمال معصومی و مرتضی عزیز محمدی از الوند همدان اخطاری‌های این بازی بودند.

لباس‌های تیم الوند که توسط تولیدی ایرانی جام جم JEJ (برادران علایی) تولید شده امسال کاملاً تغییر کرده و با وجود اینکه لباس نخست این تیم سفید اعلام شده بود اما خاکستری و سفید بود و در بازی خانگی گویا لباس دوم تیم مورد استفاده گرفت.

تیم فوتبال الوند با کسب این تساوی در خانه با چهار امتیاز و با توجه به اینکه بیشتر بازی‌های این هفته با تساوی همراه شد به تنهایی در صدر گروه اول جام آزادگان جاخوش کرد.

شاگردان رضا طلایی‌منش در هفته سوم جام لیگ دسته اول باید یکشنبه هفته آینده 14 مهر در بندرعباس به مصاف تیم فوتبال شهرداری این شهر برود.

انتهای پیام/89020/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول