اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم لیگ دسته یک

همه نتایج به نفع الوند رقم خورد/ تساوی خانگی در همدان باعث صدرنشینی الوندی‌ها شد

تساوی بدون گل در خانه و مسلوی شدن بیشتر تیم‌های هم‌گروه باعث شد تا تیم فوتبال الوند به راحتی در هفته دوم با اقتدار صدرنشین جدول رده‌بندی گروه یک جام آزادگان شود.

همه نتایج به نفع الوند رقم خورد/ تساوی خانگی در همدان باعث صدرنشینی الوندی‌ها شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در چارچوب مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیم فوتبال الوند در نخستین مصاف خانگی خود در فصل فوتبالی امسال برابر تیم تازه لیگ دسته اولی شده گیتی‌پسند اصفهان به میدان رفت.

این بازی که با استقبال بسیار کم تماشاگران همدانی و در یک روز وسط هفته و در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد که دو تیم بعد از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند.

این بازی با قضاوت منصور نوری (داور وسط)، حمید سیفی آذر و امیر مبشر (کمک‌ داور)، سعید رحیمی‌مقدم (داور چهارم) و همچنین عبدالله باعزم به عنوان ناظر داوری برگزار شد و که در نهایت قاضی میدان این بازی در پایان چهار بار از کارت زرد خود استفاده کرد.

رضا طلایی‌منش در این بازی با ترکیب هادی زرین‌ساعد، محمد ابراهیم خسروی، جواد رحیمی، علیرضا شاهسوند، مصطفی مهدوی‌کیا، آرمین طلایی‌منش، روح‌‌الله عبداللهی، سیدجمال معصومی، مرتضی عزیزمحمدی (علی‌اصغر عاشوری 56)، قاسم اکبری (شهرام کوثری 87) و حمید گلزاری (محسن خدابنده‌لو 67) برابر حریف اصفهانی خود صف‌آرایی کرد.

در مقابل ساموئل دارابینیان سرمربی ارمنستانی تیم گیتی‌پسند مجید غلامی، حمید شفاعت، آرمان قاسمی، ابراهیم محمدی، مهدی موذن، مهران امیری، جواد ماهری (وحید براتی 88)، محمدرضا مهدیان، سجاد اژدر، حمید کاظمی (سجاد سیفی 60) و امین قاسمی‌نژاد (جواد مجازی 79) را در این بازی به خدمت گرفت.

با وجود اینکه تیم گیتی‌پسند در خانه حریف بازی می‌کرد اما در نیم ساعت اول با جنگندگی و خوب شروع کرد و با درخشش مهاجم خود سجاد اژدر بارها خط دفاعی الوند را آزار داد.

هر چند در نیمه نخست این بازی بازیکنان الوند هم چندین موقعیت خطرناک بر روی دروازه میهمان تدارک دیدند اما به گل تبدیل نشد.

در نیمه دوم بازی سردتر نسبت به نیمه نخست شاهد بود و از دقیقه 67 با تعویض‌های که هر دو مربی در نظر گرفتند آهنگ بازی تغییر کرد اما باز هم موفق به شکستن قفل دروازه‌ همدیگر نشدند و بازی با همان تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

در این بازی پربرخورد در نهایت دو مصدوم برای الوند به جا گذاشت و آرمین طلایی‌منش به دلیل ضربه به دنده و قاسم اکبری با درد شدید در ناحیه کتف به دلیل شدت مصدومیت با آمبولانس راهی بیمارستان شدند.

منصور نوری داور وسط این بازی به مرتضی عزیزمحمدی  و سیدجمال معصومی  از الوند و آرمان قاسمی  و جواد ماهری از گیتی‌پسند کارت زرد نشان داد.

در دیگر مسابقات این گروه که هفته مساوی‌ها لقب گرفت گهر دورود با گل‌گهر سیرجان و شهرداری یاسوج و سیاه‌جامگان مشهد با نتیجه مشابه تساوی بدون گل رضایت دادند.

همچنین فولاد یزد و استقلال اهواز و صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران هم با تساوی یک بر یک امتیازات را تقسیم کردند و تنها تیم پدیده شاندیز مشهد موفق شد با نتیجه دو بر یک نیروی زمینی تهران را از پیش رو بردارد.

در ادامه این مسابقات هفته آینده و روز یکشنبه 14 مهر ماه تیم فوتبال الوند همدان باید در بندرعباس به میهمانی تیم شهرداری این شهر برود.

تا پایان هفته دوم و با کسب این تساوی تیم فوتبال الوند همدان و گیتی‌پسند اصفهان با چهار امتیاز و با توجه به تفاضل گل به ترتیب در مکان‌های نخست و چهارم جدول رده بندی این گروه جای خوش کردند.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول