اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

ارتقای کیفیت آموزشی از اهداف آموزش و پرورش آذربایجان غربی است

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ارتقای کیفیت آموزشی و توسعه سوادآموزی و آموزش بزرگسالان از اهداف آموزش و پرورش آذربایجان غربی است.

ارتقای کیفیت آموزشی از اهداف آموزش و پرورش آذربایجان غربی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ولی سمرقندی صبح امروز در مراسم بازگشایی مدارس (جشن جوانه‌ها) که در دبیرستان مومنی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاوری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

وی ماه مهر را ماه وصل و وصال معلمان و متعلمان عنوان کرد و ابراز داشت: در چهارمین سال متوالی آموزش و پرورش آذربایجان غربی سیاست‌ها و برنامه‌های خود را اعلام می‌کند.

سمرقندی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش آذربایجان غربی سال 91، 11 محور را برای اجرا در نظر گرفته بود که با پایان سال تحصیلی 91-92 تا 90 درصد برنامه‌ها تحقق یافت.

وی اذعان داشت: برای چهارمین سال متوالی در سال تحصیلی 92-93 نیز 11 محور جزو اولویت‌های استان آذربایجان غربی بوده که امید است در این 11 محور گام‌های مثبتی برای آموزش و پرورش استان برداشته شود.

وی با اشاره به این 11 محور، تصریح کرد: توسعه و تضمین فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی، توسعه عدالت آموزشی، ارتقای کیفیت آموزشی و توسعه سوادآموزی و آموزش بزرگسالان از جمله این محورها است.

سمرقندی توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش، سامان‌دهی و توسعه فضاهای آموزشی و استاندارد سازی و مقاوم سازی مدارس، سامان دهی، توسعه، جذب و بهسازی نیرو را از اولویت‌های سال تحصیلی 92-93 عنوان کرد.

وی تصریح کرد: توسعه مدارس خاص، استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد و افزایش بهره‌وری از جمله این محورها بوده که در آموزش و پرورش آذربایجان غربی، با عزم معلمان و همت دانش‌آموزان و با کار مضاعف محقق خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: امید است در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی همه آحاد ملت ایران فردای روشن برای ایران اسلامی رقم بزنند.

انتهای پیام/61005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول