اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد مسکن استان زنجان خبر داد

بررسی ویژگی‌های مسکن 220 روستا در زنجان

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از بررسی ویژگی‌های مسکن 220 روستا در زنجان خبر داد.

بررسی ویژگی‌های مسکن 220 روستا در زنجان

اسماعیل صبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی با هدف جمع‌آوری اطلاعات در سطوح مختلف جغرافیایی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح مذکور از 20 مهر تا 20 آبان ماه اجرایی می‌شود، افزود: هرچه آمارها دقیق‌تر و به‌‌روزتر باشد، برنامه‌های توسعه مسکن مطمئن‌تر و با هزینه‌های معقول‌تری انجام می‌شود.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 961 روستا در استان زنجان وجود دارد، اضافه کرد: در این مرحله از اجرای طرح ویژگی‌های مسکن 220 روستا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه روستاهای انتخاب شده در قالب این طرح از شهرستان‌های مختلف انتخاب شده است، اذعان داشت: در این مرحله 26 روستا از شهرستان ابهر انتخاب شده است که مقرر است ویژگی‌های مسکن 544 مسکن در این طرح مورد بررسی قرار گیرد.

صبری همچنین به بررسی ویژگی‌های مسکن 56 روستا در شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح از روستاهای شهرستان خدابنده ویژگی‌های 648 روستا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی به انتخاب 58 روستا از شهرستان زنجان نیز اشاره کرد و افزود: تعداد واحدهای مسکونی قابل بررسی در شهرستان زنجان 648 باب است.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان همچنین با اشاره به بررسی ویژگی‌های کمی و کیفی 542 واحد مسکونی در شهرستان ایجرود اضافه کرد: این واحدها از 19 روستای ایجرود انتخاب شده است.

وی همچنین به بررسی ویژگی‌های 399 واحد مسکن از 11 روستای خرم‌دره اشاره کرد و گفت: همچنین در قالب این طرح ویژگی‌های 537 واحد از شهرستان طارم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

صبری همچنین با اشاره به بررسی ویژگی‌های 436 واحد مسکونی از 30 روستای شهرستان ماهنشان اذعان داشت: در مجموع در قالب این طرح ویژگی‌های 3 هزار و 754 واحد مسکونی از 220 روستای استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سه پرسشنامه برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است، از روستاییان خواست تا اطلاعات درستی را در زمینه واحدهای مسکونی به ماموران آمارگیر ارائه دهند.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ماموران آمارگیر از بین افراد متخصص بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: این ماموران دارای کارت شناسایی معتبر بوده و ملبس به جلیقه مخصوص بنفش رنگ دارای طرح آمارگیری هستند.

انتهای پیام/73005/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول