اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس

ساختمان اداری بنیاد مسکن خرم‌دره افتتاح شد

ساختمان اداری بنیاد مسکن خرم‌دره با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

ساختمان اداری بنیاد مسکن خرم‌دره افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، ظهر امروز مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، در مراسم افتتاح ساختمان اداری بنیاد مسکن شهرستان خرم‌دره با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این اداره کل خاطرنشان کرد: از اهداف مهم دولت اجرای طرح هادی در تمام روستاهای بالای 20 خانوار در کشور است.

حاجی‌زاده افزود: امسال در 11 روستای شهرستان اطلاعات و آمار ویژگی‌های مسکونی برای تسریع در انجام کار سایر دستگاهای خدمات‌رسان و عمران و آبادانی هر چه بهتر و بیشتر اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این زمینه از فرمانداری شهرستان خرم‌دره و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در زمینه اجرای بهینه طرح آمار‌گیری انتظار داریم با ماموران همکاری لازم را داشته باشند تا آمارها دقیق و شفاف باشد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان خرم‌دره در این مراسم با ارائه گزارشی از روند احداث ساختمان جدید بنیاد مسکن خرم‌دره ابراز داشت: ساختمان بنیاد مسکن شهرستان خرم‌دره در زمینی به مساحت 648 متر مربع و با زیربنای 240 متر مربع در دو طبقه و با اعتبار بالغ بر 108 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی احداث و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان خرم‌دره در این مراسم با اشاره به نامگذاری سال‌جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: نامگذاری سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب در حقیقت یک نقشه راه و یک هدف متعالی است که معظم‌له با شروع سال جدید به دست ملت و خادمان این نظام می‌سپارند.

وی افزود: تحقق شعار حماسه اقتصادی در گرو عزم ملی است و در این بین باید بکوشیم تا از سرمایه ایرانی برای تولید ملی استفاده شود.

نوری‌پور اضافه کرد: توسعه بخش کشاورزی تحقق عملی شعار سال است که با توجه به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان، ارتقاء و توسعه بخش کشاورزی فرصت و زمینه مناسبی برای افزایش بازده تولیدات داخلی است.

وی به تبیین شعار حماسه اقتصادی اشاره و عنوان داشت: این شعار باید در رأس همه اولویت‌های کاری قرار گرفته و همراه با برنامه‌ریزی هدفمند در تمام عرصه‌ها عملیاتی شود.

انتهای پیام/73002/ل40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول