اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت خبر داد

بهره‌برداری از 195 واحد مسکن مهر در پلدشت

فرماندار پلدشت از بهره‌برداری 195 واحد مسکن مهر در این شهرستان تا پایان سال‌ جاری خبر داد.

بهره‌برداری از 195 واحد مسکن مهر در پلدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جبار طالبی ظهر امروز در جلسه کارگروه مسکن پلدشت که با حضور مدیران کل بنیاد مسکن، بانک مسکن استان آذربایجان غربی و معاونین ادارات کل راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در سالن اجتماعات فرمانداری پلدشت برگزار شد، اظهار داشت: احداث مسکن مهر این شهرستان در گذشته دچار مشکلاتی بود که با رفع این مشکلات شاهد تسریع در عملیات اجرایی مساکن مهر پلدشت هستیم.

وی با اشاره به جمعیت این شهرستان، تصریح کرد: پلدشت یکی از شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان است که ساخت مسکن مهر این شهر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واگذار شده است.

طالبی با بیان اینکه با تلاش‌هایی که انجام می‌شود تا پایان سال‌ جاری شاهد افتتاح بخشی از مسکن مهر این شهرستان خواهیم بود، افزود: 195 واحد از مسکن مهر پلدشت تا پایان سال ‌جاری به بهره برداری می‌رسند.

وی خاطرنشان کرد: مسکن مهر پلدشت در قالب گروه‌های ساخت چهار نفره در حال احداث هستند.

طالبی از افزایش میزان تسهیلات مسکن مهر این شهرستان خبر داد و گفت: میزان تسهیلات مسکن مهر پلدشت از 20 میلیون تومان به 22 میلیون تومان افزایش یافته است که امید می‌رود این افزایش در تسریع عملیات اجرایی مساکن مهر پلدشت موثر واقع شود.

انتهای پیام/61001/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول