اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد

کارنامه درخشان بنیاد مسکن در کاهش فقر طبقاتی

استاندار خراسان جنوبی گفت: کارنامه درخشان بنیاد مسکن در بیش از سه دهه گذشته بعد از انقلاب اسلامی در کاهش فقر طبقاتی و خانه‌دار کردن محرومان بسیار مشهود است.

کارنامه درخشان بنیاد مسکن در کاهش فقر طبقاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در جمع مردم روستای فورگ‌درمیان اظهار داشت: مهم‎ترین وظیفه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خانه‌دار کردن محرومان است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: کارنامه درخشان بنیاد مسکن در بیش از سه دهه گذشته بعد از انقلاب اسلامی در کاهش فقر طبقاتی و خانه‌دار کردن محرومان بسیار مشهود است.

خراسان جنوبی دارای پیشینه فرهنگی

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: مردم خراسان جنوبی با پیشینه فرهنگی، علمی و سوابق درخشانی که دارند در مشارکت مردمی بی‌نظیر هستند.

رشید افزود: مشارکت مردمی در خراسان جنوبی نسبت به شهرستان‌های دیگر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به زلزله زهان زیرکوه یادآور شد: در بخش زهان زیرکوه تا‌کنون 500 واحد مسکن آماده بهره‌برداری است که غالب مشارکت‌ها توسط مردم بوده است و به ‌گونه‌ای مشارکتی بی‌بدیل بوده است.

امدادرسانی به زلزله‌زدگان زهان در کمترین زمان انجام شد

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: رکورد امدادرسانی به زلزله‌زدگان زهان زبانزد شده به صورتی که تمامی امکانات مورد نیاز در کمترین زمان ممکن به زلزله‌زدگان رسیده است.

رشید همچنین با اشاره به جمعیت زیاد اهل تسنن در خراسان جنوبی، اذعان داشت: وحدت و اتحادی که بین جمعیت شیعه و سنی است در سطح کشور مورد توجه همگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/69019/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول