اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز آذربایجان غربی خبر داد

پیشرفت 45 درصدی مجتمع مسکونی 160 واحدی خیرین مسکن‌ساز ارومیه

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان غربی گفت: مجتمع مسکونی 160 واحدی خیرین مسکن‌ساز ارومیه 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 45 درصدی مجتمع مسکونی 160 واحدی خیرین مسکن‌ساز ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، تورج شهباز صبح امروز در حاشیه بازدید بازرس و مدیرعامل خیرین مسکن‌ساز کشور از مجتمع مسکونی 160 واحدی خیرین مسکن‌ساز ارومیه اظهار داشت: این پروژه با همکاری‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی و بر اساس برنامه‌ریزی‌های اصولی صورت گرفته و زمان‌بندی دقیق به عمل آمده از پیشرفت فیزیکی مطلوب برخوردار است.

وی با اشاره بر لزوم تداوم این روند در تکمیل پروژه‌های عمرانی استانی، تصریح کرد: امید می‌رود با ادامه و استمرار این روند شاهد بهره‌برداری به موقع این پروژه و تحویل آن به نیازمندان فاقد مسکن باشیم.

شهباز ضمن اشاره به مشخصات فیزیکی این پروژه، افزود: مجتمع 160 واحدی خیرین مسکن‌ساز ارومیه در پنج بلوک با 10 طبقه، در زمینی به مساحت 6 هزار و 118 متر مربع احداث می‌شود.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان غربی ضمن مطلوب ارزیابی کردن روند پیشروی احداث این پروژه، خاطرنشان کرد: پروژه مذکور از 45 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که البته همچنان برای تسریع در عملیات احداث آن امری ضروری و مهم است.

شهباز اتمام و تحویل به موقع پروژه‌ها را مرهون برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری‌های مستمر دانست و افزود: رعایت ایمنی در پروژه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که علاوه بر کنترل کیفیت و بالا بردن سرعت، رعایت نکات ایمنی نیز باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/61006/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول