اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 6 ماه نخست امسال صورت گرفت

تحویل 1100 واحد مسکن مهر در استان قم

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان قم گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود هزار و 100 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر تحویل داده شد و 300 واحد دیگر تا پایان مهر ماه واگذار می‌شود.

تحویل 1100 واحد مسکن مهر در استان قم

غلامرضا صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به احداث مسکن شهری در بنیاد مسکن اظهار کرد: معاونت مسکن شهری بنیاد مسکن احداث مسکن شهری را در شهرهای زیر 25 هزار نفر و شهر قم به عهده دارد.

وی با بیان اینکه هزار و 400 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر احداث شده است، گفت: واحدهای مسکن مهر در قنوات به طور کامل تحویل داده شده و اکنون برای احداث 100 واحد جدید مسکن برنامه‌ریزی شده که در شش ماه نخست امسال مقدمات خرید زمین و طراحی آنها را انجام دادیم و اکنون پیگیر دریافت تسهیلات هستیم.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان قم عنوان داشت: 200 واحد مسکن مهر در سلفچگان تا پایان مهر به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی واحدهای مسکن مهر در شش ماهه نخست امسال به پایان رسیده و اکنون در حال تحویل است و در سلفچگان 200 واحد را تا پایان مهر ماه تحویل می‌دهیم، ولی هنوز انشعابات گاز و آب آنها وصل نشده است.

صالحی یادآور شد: جلساتی با استاندار و فرماندار برگزار شده تا مشکلات انشعابات پروژه سلفچگان حل شود.

وی با اشاره به تعریف پروژه 120 واحدی مسکن مهر در شهر دستجرد گفت: اعتبارات احداث 30 واحد مسکن مهر از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تامین می‌شود که پس از تایید وام مسکن عملیات اجرایی پروژه آغاز می‌شود.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان قم خاطرنشان کرد: احداث 550 واحد مسکن مهر در شهر قم از جمله پروژه‌های دیگر است که عملیات احداث آنها به پایان رسیده و برای حل مشکل انشعاب گاز در حال پیگیری هستیم.

وی عنوان داشت: پروژه 300 واحدی مسکن مهر از پروژه‌های دیگر شهر قم است که بخشی از اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تامین شده که دارای 70 تا 75 درصد پیشرفت فیزیکی است.

صالحی یادآور شد: از ابتدای سال حدود هزار و 100 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر تحویل داده شد و 300 واحد دیگر تا پایان مهر واگذار می‌شود.

وی عنوان داشت: واگذاری پروژه 500 واحدی شهر قم از یک ماه گذشته شروع شده و تا پایان مهر ماه تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/78003/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول