اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل مشارکت‌های مردمی بنیاد مسکن استان مرکزی

پروژه 18 واحدی مسکن محرومان خمین کلنگ‌زنی شد

پروژه 18 واحدی مسکن محرومان خمین با حضور مدیرکل مشارکت‌های مردمی و حساب 100 حضرت امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی و فرماندار خمین کلنگ‌زنی شد.

پروژه 18 واحدی مسکن محرومان خمین کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه اظهار کرد: ساخت مسکن برای محرومان، مشارکت خیرین را می‌طلبد و طی سال‌های گذشته خیرین مشارکت خوبی در طرح‌های این نهاد داشته‌اند.

محمدرضا رضافرح افزود: تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به دستور امام (ره) و به منظور تامین سرپناهی مناسب برای محرومان و نیازمندان بود و تاکنون این نهاد نقش موثری در ساخت مسکن محرومان داشته است.

وی تصریح کرد: در ساخت مسکن برای افراد نیازمند باید اهداف عام‌المنفعه را دنبال کرد و در راستای رفع نیاز محرومان قدم برداشت و همه طیف‌های مختلف را برای کمک به ساخت مسکن مناسب برای محرومان ترغیب کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی ادامه داد: بدون شک اگر انگیزه الهی و نیت خیر باشد هر کسی می‌تواند در امر ساخت مسکن برای محرومان مشارکت کند.

رضافرح رسالت‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران را تامین حداقل نیازمندی‌های جامعه از جمله مسکن ارزان‌قیمت برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه دانست و اضافه کرد: امروز این مسئولیت بزرگ به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که به فرمان حضرت امام راحل تأسیس شده است، محول گشته و موفقیت این طرح عظیم در سایه مشارکت‌های مردمی است.

سرپرست مشارکت‌های مردمی و حساب 100 حضرت امام (ره) بنیاد مسکن استان مرکزی، نیز مسکن‌سازی از سوی خیرین را از برکات انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم در خدمت به محرومان و ساخت مسکن که جزو اعمال باقیات و صالحات است، پیشقدم باشیم.

نصیری گفت: ملت ایران از نجیب‌ترین و با فرهنگ‌ترین ملت‌های جهان اسلام است به طوری که هر جا احساس کند که محرومی و محرومیتی وجود دارد بدون هیچگونه چشم‌داشتی دست یاری به سوی آنها دراز می‌کند.

به گفته این مسئول، پروژه 18 واحدی مسکن خیرین با کمک افراد خیر و در متراژهای‌ 65 متری احداث و به نیازمندان واقعی تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/87001/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول