اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست برابر ژاپن

دختران فوتبالیست قم از مسابقات آسیایی دست خالی بازگشتند

دختران فوتبالیست قم همراه با سایر ملی‌پوشان کشورمان با حذف از مرحله گروهی دست خالی از مسابقات قهرمانی آسیا بازگشتند.

دختران فوتبالیست قم از مسابقات آسیایی دست خالی بازگشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 16 سال آسیا در سال 1391 در مجموع 12 تیم جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کردند که یکی از آنها تیم ملی دختران کشورمان بود.

در ترکیب تیم ملی فوتبال دختران کشورمان در مرحله مقدماتی این بازی‌ها که آبان و آذرماه سال گذشته در کشور سریلانکا برگزار شد و ایران به همراه ازبکستان راهی مرحله نهایی شدند، خانم‌ها مروارید نصر، فاطمه‌سادات موسوی و حدیث قره‌بیگلو نیز حضور داشتند.

سه فوتبالیست قمی با توجه به عملکرد خوبی که در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی فوتبال دختران نوجوان کشورمان داشتند و همچنین بازی‌های خوبی که در مرحله مقدماتی انجام داده بودند، همراه با تیم ملی به مرحله نهایی نیز اعزام شدند.

این در حالی است که مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی دختران آسیا در رده سنی زیر 16 سال از روز پنجشنبه چهارم مهر ماه در کشور چین و در شهر نانجینگ این کشور آغاز شد و تیم‌های مدعی راه یافته به مرحله نهایی با یکدیگر رقابت خود را آغاز کردند.

دختران ملی پوش آینده‌دار فوتبال کشورمان در ترکیب تیم ملی زیر 16 سال در نخستین گام برابر گوام با نتیجه دو بر صفر پیروز شدند تا در کنار ژاپن با سه امتیاز مدعی صعود از این گروه لقب بگیرند.

با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال دختران ژاپن در نخستین دیدار خود با 19 گل تیم ملی گوام را شکست داده بود و تیم ملی کشورمان با دو گل به پیروزی رسیده بود، تیم ملی دختران زیر 16 سال کشورمان در دیدار برابر ژاپن محکوم به پیروزی بود، اما این اتفاق رخ نداد.

دختران فوتبالیست کشورمان در حالی که تشنه پیروزی بودند در میان ناباوری و در حالی که کمتر کسی تصور می‌کرد، با شش گل به تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال ژاپن باختند تا بدین ترتیب ژاپن به عنوان صدرنشین این گروه با بهترین خط حمله مسابقات راهی مرحله بعد شود.

بدین ترتیب پیروزی تیم ملی ایران برابر گوام با حضور دختران فوتبالیست قم بی‌اثر ماند و تیم ملی فوتبال دختران کشورمان با حضور بازیکنان قمی خود در پایان مرحله گروهی فوتبال قهرمانی دختران آسیا از راهیابی به مرحله دوم باز ماند و دست خالی به کشورمان باز گشت.

گروه بندی مرحله نهایی فوتبال قهرمانی دختران زیر 16 سال آسیا در چین:

گروه اول: چین، استرالیا و بحرین

گروه دوم: کره شمالی، چین تایپه و اردن

گروه سوم: کره جنوبی، تایلند و ازبکستان

گروه چهارم: ژاپن، ایران و گوام

انتهای پیام/78002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول