اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا

دختران فوتبالیست قمی در ترکیب تیم ملی برابر ژاپن به میدان می‌روند

دختران فوتبالیست قمی در ترکیب تیم ملی فوتبال دختران کشورمان در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دختران آسیا به میدان می‌روند.

دختران فوتبالیست قمی در ترکیب تیم ملی برابر ژاپن به میدان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های فوتبال قهرمانی دختران زیر 16 سال آسیا در حالی امروز پنجمین روز برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی را پشت سر خواهد گذاشت که تیم ملی فوتبال دختران کشورمان باید در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف تیم ملی فوتبال دختران کشور ژاپن برود.

این در شرایطی است که بر اساس قرعه‌کشی انجام شده و طبق شیوه برگزاری رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 16 سال آسیا، قرار است این مسابقات از چهارم تا چهاردهم مهر ماه به میزبانی کشور چین و با حضور تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی برگزار شود.

قرعه‌کشی رقابت‌های فوتبال قهرمانی دختران نوجوان آسیا در حالی انجام شد که تیم ملی دختران زیر 16 سال کشورمان با ژاپن و گوام هم‌گروه شده است و در حالی روز نخست این بازی‌ها یعنی چهارم مهر ماه استراحت داشت در روز ششم مهر ماه نخستین بازی خود را برابر گوام برگزار کرد و به برتری دو بر صفر دست یافت.

در گروه اول این رقابت‌ها تیم‌های چین، استرالیا و بحرین حضور دارند، در گروه دوم تیم‌های کره‌ شمالی، چین تایپه و اردن با یکدیگر رقابت می‌کنند، در گروه سوم تیم‌های کره جنوبی، تایلند و ازبکستان به دنبال صعود هستند و در گروه چهارم تیم‌های ژاپن، ایران و گوام قرار دارند.

در بین 23 بازیکنی که همراه با تیم ملی فوتبال دختران نوجوان زیر 16 سال کشورمان راهی این رقابت‌ها شده‌اند، مروارید نصر، حدیث قره‌بیگلو و فاطمه سادات‌موسوی به نمایندگی از قم حضور دارند و بعد از حضور در مرحله مقدماتی حالا در مرحله نهایی نیز عضو ثابت تیم ملی به شمار می‌روند.

ملی‌پوشان زیر 16 سال دختران کشورمان در حالی در دومین دیدار خود از مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی دختران زیر 16 سال آسیا به مصاف تیم ملی فوتبال دختران ژاپن می‌روند که در نخستین گام توانستند با دو گل تیم ملی گوام را شکست بدهند.

با توجه به پیروزی 19 بر صفر تیم ملی فوتبال دختران ژاپن برابر تیم ملی گوام در این گروه سه تیمی و همچنین با در نظر گرفتن این موضوع که در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه یک تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد، هم اکنون ژاپن در صدر ایستاده است و ایران در مکان دوم جای دارد، به همین دلیل رویارویی آن‌ها با یکدیگر در روز دوم برای صعود به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد حساس و جذاب است.

انتهای پیام/78002/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول