اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نونهالان

4 فوتبالیست قمی به تیم ملی دعوت شدند / آغاز اردوی تیم ملی از 9 مهر در قم

4 فوتبالیست آینده‌دار قمی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا دعوت شدند.

4 فوتبالیست قمی به تیم ملی دعوت شدند / آغاز اردوی تیم ملی از 9 مهر در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بازیکنان دعوت شده به مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان در حالی از روز سه شنبه نهم مهرماه تمرینات خود را آغاز می‌کنند که چهار فوتبالیست قمی نیز در بین نفرات مورد نظر کادر فنی تیم ملی حضور دارند.

با توجه به برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال برای برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان در قم، هیئت فوتبال استان قم از فردا سه شنبه نهم مهر ماه میزبان مرحله جدید تمرینات تیم ملی فوتبال نونهالان زیر 14 سال کشور خواهد بود.

با برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان، این تیم از فردا سه شنبه در قم حاضر می‌شود و تا جمعه دوازدهم مهرماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی منطقه دور شهر قم مشغول تمرینات آماده‌سازی خود خواهد شد.

این در حالی است که هم اکنون حیدرشریفی در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال نونهالان زیر 14 سال کشورمان قرار دارد و بازیکنان ملی پوش در حالی زیر نظر وی اردوهای مختلف آماده‌سازی را انجام می‌دهند تا این تیم مهیای حضور موفق در مسابقات فوتبال زیر 14 ساله‌های آسیا شود.

در حالی که رقابت‌های فوتبال قهرمانی نونهالان آسیا در اردیبهشت ماه سال 1393 به انجام می‌رسد، استعدادیابی بازیکنان آینده‌دار برای پشتوانه‌سازی آینده فوتبال کشورمان از اهداف تشکیل تیم‌های پایه نظیر تیم ملی نونهالان است و در بین بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیم ملی نونهالان چهار فوتبالیست آینده‌دار قمی نیز حضور دارند.

توجه و نگاهی که هیئت فوتبال استان قم به استعدادیابی و پرورش فوتبالیست‌ از رده‌های پایه در سال‌های اخیر داشته، موجب رشد و توسعه بیش از پیش این رشته به خصوص از رده‌های سنی پایه شده تا این مهم استعدادهای فوتبال قم را شناسایی کرده و به سطح اول فوتبال کشور بشناساند.

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر تمام تلاش زحمت‌کشان فوتبال در قم این بوده که فوتبال قم فعال و با برنامه حرکت ‌کند با راه‌اندازی پایگاه‌های مختلف آموزش فوتبال یا مدرسه فوتبال نخبگان در قم با هدف استعدادیابی از رده‌های سنی پایه، هم‌اکنون چهار نفر آنها به نام‌های حمیدرضا نانکلی، امیرحسین شوندی، سیدحمید اوصیا و امید زندی به تیم ملی نونهالان زیر 14 سال دعوت شده‌اند.

این بازیکنان از چهره‌های مستعد فوتبال قم به شمار می‌روند و در اردوی چهار روزه تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان در راه اعزام به رقابت‌های فوتبال قهرمانی سال 2014 رده سنی زیر 14 سال آسیا، برای عضویت در تیم ملی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول