اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی چین

دختران فوتبالیست قم اول مهرماه به قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند

دختران فوتبالیست قمی بعد از سپری کردن مراحل مختلف آماده‌سازی در کنار سایر ملی‌پوشان زیر 16 سال کشور اول مهر‌ماه راهی مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شوند.

دختران فوتبالیست قم اول مهرماه به قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اعزام تیم ملی به رقابت‌های قهرمانی آسیا در حالی تا چند روز آینده صورت می‌گیرد که به همین منظور دختران فوتبالیست قم به اردوی پایانی تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شدند.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی دختران، آخرین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر 16 سال دختران از بیست و هشتم شهریورماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود و از قم مروارید نصر، حدیث قره‌بیگلو و فاطمه سادات موسوی در تیم ملی حضور دارند.

آخرین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی زیر 16 سال دختران از روز پنجشنبه هفته جاری در حالی به میزبانی تهران آغاز می‌شود که اسامی 23 بازیکن انتخاب شده از سوی سرمربی تیم ملی نوجوانان در پایان این اردو رسماً اعلام خواهد شد.

با مشخص شدن ترکیب تیم ملی دختران زیر 16 سال کشورمان، بازیکنان مورد نظر مربیان تیم ملی پس از انجام تمرینات سه روزه عازم کشور چین می‌شوند در حالی که تیم کشورمان با ژاپن و گوام همگروه است و از شش مهرماه به میدان می‌رود.

پیش از آغاز اردوی یازدهم آمادگی تیم ملی، دهمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی زیر 16 سال در حالی به پایان رسید که پس از استراحتی کوتاه، ملی‌پوشان در یازدهمین و آخرین مرحله از اردوی آماده‌سازی به منظور حضور در رقابت‌های آسیایی چین حضور خواهند یافت.

بر اساس قرعه‌کشی رقابت‌های زیر 16 سال دختران که قرار است از چهارم تا چهاردهم مهرماه در کشور چین برگزار شود، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان با تیم‌های ملی دختران ژاپن و گوام همگروه شده است و برای کسب جواز صعود رقابت می‌کند.

بر همین اساس در گروه اول این رقابت‌ها تیم‌های چین، استرالیا و بحرین، در گروه دوم تیم‌های کره شمالی، چین تایپه و اردن، در گروه سوم تیم‌های کره جنوبی، تایلند و ازبکستان و در گروه چهارم تیم‌های ژاپن، ایران و گوام جای گرفته‌اند.

از سوی دیگر برنامه دیدارهای تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال کشورمان نیز مشخص شده است و در حالی که این رقابت‌ها از روز پنجشنبه چهارهم مهرماه آغاز می‌شود تیم ملی کشورمان در روز نخست با قرعه استراحت رو‌به‌رو شده و شاهد دیدار تیم‌های ملی گوام و ژاپن در ورزشگاه جیانگسو خواهد بود.

طبق برنامه بازی‌ها، تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال کشورمان روز شنبه ششم مهرماه در همین ورزشگاه نخستین بازی خود را با تیم ملی گوام برگزار می‌کند و روز دوشنبه هشتم مهرماه نیز به مصاف تیم ملی ژاپن می‌رود؛ در حالی که از هر گروه یک تیم صعود کرده و به مرحله نیمه نهایی خواهد رفت.

انتهای پیام/78002/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول