اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم جام آزادگان

نوری و همرنگ برای الوند و پاس همدان قضاوت می‌کنند

در هفته دوم مسابقاب فوتبال لیگ دسته اول منصور نوری و یاسر همرنگ به عنوان قاضیان بازی‌ تیم‌های الوند و پاس همدان انتخاب شدند.

نوری و همرنگ برای الوند و پاس همدان قضاوت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران با انجام 12 بازی در هفته دوم پیگیری خواهد شد و دو نماینده فوتبال همدان در این هفته باید در همدان و بندرعباس به مصاف حریفان خود بروند.

رقابت‌های امسال با حضور 26 تیم برگزار خواهد شد و طبق برنامه در هر هفته یک تیم از هر گروه استراحت خواهد داشت و در مجموع 12 بازی مسابقات هر هفته را تشکیل می‌دهد.

در گروه یک این رقابت‌ها، تیم الوند همدان که دومین سال حضورش در سطح لیگ دسته یک را تجربه می‌کند با تیم‌های صنعت نفت آبادان، گهر دورود، پدیده مشهد، شهرداری یاسوج، گل‌گهر سیرجان، نیروی زمینی تهران، نساجی مازندران، شهرداری بندرعباس، استقلال اهواز، گیتی‌پسند اصفهان، سیاه‌جامگان مشهد و فولاد یزد رقابت خواهد کرد.

یکی از دو نماینده فوتبال همدان هفته قبل دست به کار بزرگی زد و در خانه حریف برابر تیم استقلال اهواز و شاگردان داوود مهابادی با پیروزی به نخستین سه امتیاز این فصل خود رسید.

شاگردان رضا طلایی‌منش موفق شدند با گل‌های مرتضی عزیزمحمدی و قاسم اکبری (دوگل) برابر حریف اهوازی خود به برتری برسند.

الوندی‌های فردا در نخستین بازی خانگی خود باید برابر تیم تازه لیگ یکی شده گیتی‌پسند اصفهان به میدان بروند و در ورزشگاه خودی از این تیم پذیرایی کنند.

نماینده فوتبال اصفهان در لیگ یک هفته گذشته که در دیدار خانگی خود موفق شده با یک گل برابر شهرداری بندرعباس به برتری برسد با روحیه خوبی به همدان خواهد آمد تا به مصاف سفیدپوشان الوند برود.

براساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان مسابقه بین الوند همدان و گیتی‌پسند اصفهان را منصور نوری (داور وسط)، حمید سیفی آذر و امیر مبشر(کمک‌داور)، سعید رحیمی‌مقدم (داور چهارم) قضاوت می‌کنند و همچنین عبدالله با عزم به عنوان نظارت خواهد داشت.

بنا بر این، گزارش بازی بین الوند همدان و گیتی‌پسند اصفهان عصر روز دوشنبه هشتم مهرماه از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهدای قدس شهر همدان برگزار خواهد شد.

تیم پاس دیگر نماینده فوتبال همدان که با مشکلات مالی و با انواع و اقسام حواشی پا به این مسابقات گذاشته هفته گذشته موفق شد با دست پر از زمین بیرون بیاید.

سبزپوشان همدانی که در ساعاتی قبل از بازی نخست در تعلیق به سر می‌بردند و به دلیل بدهی‌های زیاد از سوی کمیته انضباطی فدراسیون تا تسویه کامل بدهکاران ادوار گذشته با ممنوعیت مواجه شده بودند با ورود و اخذ تعهد و چک شخصی مدیرعامل موفق به حضور در میدان شدند.

شاگردان مجتبی خورشیدی در یک بازی حساب شده با تک‌گل محسن پورحاجی موفق شدند تیم نفت مسجدسلیمان را از پیش رو بردارند و سه امتیازی در رده سوم جدول بمانند.

پاسی‌ها برای مصاف با تیم آلومینیوم هرمزگان عصر امروز یکشنبه به بندرعباس سفر خواهند کرد تا با این تیم جنوبی جدال دیدنی داشته باشند.

بر اساس اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال قاضیان مسابقه پاس همدان و آلومینیوم هرمزگان یاسر همرنگ (داور وسط)، احد سلطانی و علی‌اکبر نوری (کمک داور)، علی جلالی (داور چهارم) خواهند بود که نظارت این بازی بر عهده سعید بطحایی است.

مسابقه تیم‌های پاس همدان و آلومینیوم هرمزگان عصر فردا دوشنبه هشتم مهرماه از ساعت 15:15 در ورزشگاه خلیج‌فارس شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.

تا پایان هفته اول مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران جام آزادگان تیم الوند و پاس در گروه‌های خود به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و باید منتظر شد تا در این هفته چه نتایجی رقم خورد و چه تغییراتی در رتبه‌های جدول این گروه اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول