اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان:

هم‌اکنون زود است از صعود به لیگ برتر حرف بزنم/ پاس همدان در هر شرایطی مدعی است

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگانبا بیان اینکه هم‌اکنون زود است از صعود تیم آلومینیوم هرمزگان به لیگ برتر حرف بزنم، گفت: تیم پاس همدان در هر شرایطی مدعی است.

هم‌اکنون زود است از صعود به لیگ برتر حرف بزنم/ پاس همدان در هر شرایطی مدعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس سرخاب امشب در نشست مطبوعاتی پس از بازی با پاس همدان که با برد سه بر صفر هرمزگانی‌ها به پایان رسید، با بیان اینکه این برد را به تماشاگران آلومینیوم تبریک می‌گویم، اظهار داشت: تیم ما شروع خوبی داشت و با حمایت مسئولان کارخانه و تماشاگران و همچنین همت بازیکنان توانستیم نتیجه خوبی را بگیریم.

وی افزود: به دلیل اینکه بازی اولمان بود فشار زیادی روی کادر فنی و بازیکنان تیم قرار داشت.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه با هدف برد،‌ شاگردانم را به زمین فرستادم، ادامه داد: پاس از تیم‌های ریشه‌دار و در هر شرایطی مدعی است و از اینکه امروز موفق شدیم این تیم را ببریم، بسیار خوشحالیم.

سرخاب یادآور شد: نمی‌توان از هم‌اکنون در مورد دیگر تیم‌های گروه و وضعیت نهایی گروه حرف زد، چراکه باید چند هفته بگذرد تا تحلیلی از تیم‌ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه داوری خوبی در این بازی شاهد بودیم، تأکید کرد: تمام تلاش آلومینیوم برای صعود مجدد به لیگ برتر است و در این راستا تمام بازیکنان هم‌قسم شده‌اند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس؛ تیم آلومینیوم هرمزگان در حالی امروز رأس ساعت 15:30 در ورزشگاه 20 هزار نفری خلیج فارس میزبان پاس همدان بود که در هفته اول مسابقات لیگ، به قرعه استراحت خورده بود.

آلومینیوم که تنها یک فصل را در لیگ برتر طی سال گذشته تجربه کرده بود امروز در هوای نسبتاً گرم بندرعباس در نیمه نخست و در نمایشی نه چندان دلچسب تنها به یک یا دو مورد حمله نامنظم بر روی دروازه همدانی خود اکتفا کرد، این در حالی بود که پاس همدان نیز در همین نیمه بیشتر بازی را در میانه زمین پیش برد.

آلومینیوم که طی روزهای گذشته کادر مدیریتی آن به طور کامل تغییر کرده و این کادر عباس سرخاب مربی سابق این تیم را به جای پرویز مظلومی به کار گرفته است، بازیکنانی همانند فرناندو سانتوس، هادی دهقانی، میثم مجیدی، جعفر بذری، مسعود رزم‌پوش، سعید راهور و میثم آقائی را نیز از فصل گذشته در ترکیب خود نگهداشته است.

همچنین حضور بازیکنانی از جمله محمد پورمحمد و حسین کاظمی که فصل قبل در تیم فجر سپاسی بازی می‌کردند نیز از این تیم تیمی ساخته که به عقیده بسیاری از کارشناسان یکی از امیدهای خوب به لیگ برتر است.

انتهای پیام/88001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول