اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور مجوز سازمان لیگ

پاسی‌ها 2 ساعت قبل از شروع لیگ مجوز گرفتند/ ناکامی بدخواهان پاس همدان

مدیرعامل باشگاه پاس همدان از اخذ مجوز بازی تیم فوتبال این باشگاه در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد.

پاسی‌ها 2 ساعت قبل از شروع لیگ مجوز گرفتند/ ناکامی بدخواهان پاس همدان

عبدالحمید رمضانی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان دو ساعت قبل از شروع لیگ، مجوز بازی و حضور در لیگ یک داده شد.

وی افزود: از صبح امروز چهارشنبه شخصاً با حضور در فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و سازمان لیگ پیگیری موضوع تعلیق و جلوگیری از بازی کردن تیم پاس بودم که سرانجام مجوز لازم گرفته شد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان یادآور شد: پرونده طلب‌کاران ادوار گذشته باشگاه پاس بسیار سنگین شده بود و در این سال‌ها به فراخور حال باشگاه بدهی‌ها پرداخته شده بود اما این بار فدراسیون فوتبال با تیم‌های بدهکار قاطعانه رفتار کرد.

به گفته وی؛ پاس همدان جزو باشگاه‌های بدهکار بود و تا قبل از ساعت 12 ظهر امروز از فعالیت و بازی این تیم در لیگ یک جلوگیری شده بود.

رمضانی با اشاره به همکاری بهروان رئیس سازمان لیگ و اعضای کمیته انضباطی برای حل مشکل تیم پاس ابراز داشت: فشار و استرسی را در این چند روز تحمل کردیم اما خدا را شاکریم که دو ساعت قبل از شروع لیگ توانستیم به لیگ برگردیم.

وی ادامه داد: در جلسه هیئت مدیره مسائل و مشکلات تیم به صورت مفصل بررسی شد و در جلسه این هفته تکلیف بودجه و وضعیت بدهی‌های دیگر باشگاه که بالغ بر 60 میلیارد ریال است مشخص خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به اینکه سعی کردیم مسئله تعلیق به اعضای و اردوی تیم کشیده نشود تصریح کرد: امروز بازی سختی را در همدان برابر نفت مسجدسلیمان خواهیم داشت که امیدواریم با غیرت و همت بچه‌ها خستگی این فشار چندروزه با برد از تن‌ همه زحمت‌کشان باشگاه بیرون برود.

وی گفت: تیم پاس متعلق به 8 هزار شهید استان همدان است و به طور قطع قداست و ارزشی که این تیم بین مردم استان دارد در ادامه راه به ما کمک بزرگی خواهد کرد.

رمضانی با بیان اینکه امسال با دست خالی وارد بازار نقل و انتقالات شدیم و مشکل بزرگ باشگاه همین بدهی ادوار گذاشته است خاطرنشان کرد: بسیار خوش‌بین هستیم به زودی با تشکیل جلسه هیئت مدیره تصمیمات خوبی برای تیم فوتبال پاس گرفته شود و بتوانیم در ادامه راه موفقیت داشته باشیم.

وی بیان داشت: این بار هم بدخواهان تیم فوتبال پاس ناکام ماندند و لطف خدا و توسل اهل بیت (ع) شامل حال ما و تمام اعضای باشگاه و تیم شد تا دشمن‌شاد نشویم و بتوانیم با آبرو در لیگ دسته اول، حضوری قدرتمند داشته باشیم.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول