اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان:

حمایت شویم، پاس را در همدان لیگ برتری می‌کنیم

کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه فوتبال همدان باید در بالاترین سطح ایران باشد، گفت: تیم پاس بهترین بهانه برای رسیدن به این هدف است.

حمایت شویم، پاس را در همدان لیگ برتری می‌کنیم

امید خورج در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: تیم فوتبال پاس همیشه در بالاترین و بهترین شرایط فوتبالی بوده و از وقتی در همدان است سعی شده تا ابهت آن حفظ شود.

وی افزود: سقوط به لیگ پایین‌تر برای همه تیم‌های بزرگ دنیا هم رخ داده، اما برای بازگشت مقتدرانه به لیگ برتر، نیازمند حمایت و اتحاد همه‌جانبه هستیم.

کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه همدان یکی از نقاط مستعد در رشته فوتبال است، ابراز داشت: در چند سالی که در همدان و در تیم پاس بودم هر سال تعداد زیادی از جوانان علاقه‌مند به این رشته در همدان کشف و معرفی شده‌اند.

به گفته وی فوتبال همدان باید در بالاترین سطح ایران باشد و تیم پاس بهترین بهانه برای رسیدن به این هدف است.

خورج ادامه داد: امسال بازیکنان هم‌قسم شدند با همه مشکلات پیش رو، این تیم را لیگ برتری کنند که البته تحقق این هدف در گرو حمایت مسئولان نیز هست.

وی با اشاره به وضعیت حال حاضر تیم پاس و بازیکنان خاطرنشان کرد: امسال با کمک مجتبی خورشیدی و کادر فنی تیم خوبی بسته شده و با وجود اینکه بیشتر از جوانان جذب شدند اما انگیزه بالایی در تیم وجود دارد.

کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان ادامه داد: امسال پاس از بازیکن مطرح استفاده نکرده است و همین موضوع باعث شده تا رقابت خوبی بین بازیکنان جوان‌تر برای قرار گرفتن در ترکیب به وجود آید که این خود یک امتیاز برای تیم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم پاس خانه من است تأکید کرد: من در همدان و در تیم پاس خاطره‌های خوبی دارم و برای اینکه بتوانم باز هم شادی مردم را ببینم، به این شهر برگشتم.

خورج در مورد آمادگی تیم برای بازی نفت مسجدسلیمان و شرایط روحی و فنی تیمش تصریح کرد: با وجود دیر شروع کردن تمرینات اما بازی‌های خوبی در همدان و با تیم‌های پرسپولیس و صبا انجام دادیم اما به شرایط صد در صدی نرسیدیم که این به چند هفته زمان نیاز دارد.

وی افزود: بازی برابر نفت در خانه و برابر تماشاگران و هواداران بسیار ارزش خواهد داشت که با انگیزه‌ای که در بچه‌های تیم سراغ دارم دلم روشن است امروز با برد از زمین خارج می‌شویم.

کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به اینکه تا امروز هیچ پولی به بازیکنان داده نشده و همه با عشق پیگیر تمرینات بودند اظهار داشت: با اطلاع از مشکلات مالی پاس با این تیم قرارداد بستیم و شروع به کار کردیم اما امیدواریم که این وضعیت بدی که از نظر مالی و بودجه‌ای در باشگاه هست به زودی رفع شود.

وی گفت: امروز منتظر مردم بافرهنگ همدان در ورزشگاه هستیم تا مثل سال‌های اول حضور پاس در همدان، با تشویق خود باعث دلگرمی تیم شوند.

تیم فوتبال پاس همدان در نخستین هفته باید امروز چهارشنبه سوم مهرماه ساعت 15:30 در ورزشگاه شهدای قدس همدان از حریف جنوبی خود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پذیرایی خواهند کرد.

بر اساس اطلاع کمیته‌ داوران فدراسیون فوتبال قضاوت مسابقه بین این دو تیم بر عهده رسول رهبرفام(داور وسط)، رحیم شاهین و ایوب غلامزاده (کمک داور) و مهدی شجاعی (داور چهارم) گذارده شده است.

انتهای پیام/89020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول