اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم لیگ آزادگان صورت می‌گیرد

مصاف پاس همدان با آلومینیوم هرمزگان با لشگری از مصدوم

مشکلات و حواشی تیم فوتبال پاس در چند وقت اخیر کم بوده و در دومین هفته شروع لیگ باید با تعداد زیادی از بازیکنان مصدوم به مصاف حریف برود.

مصاف پاس همدان با آلومینیوم هرمزگان با لشگری از مصدوم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور عصر امروز دوشنبه با انجام 12 بازی در شهرهای مختلف ایران برگزار خواهد شد و یکی از دو نماینده فوتبال همدان در بندرعباس به مصاف تیم آلومینیوم هرمزگان می‌رود.

تصمیم سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برای کم شدن تیم‌ها و یک‌گروهی کردن لیگ‌ها باعث شده است تا شرایط برای صعود و حتی بقا در لیگ‌های مختلف بسیار سخت باشد و تیم‌ها با حساسیت بیشتر پیگیر مسابقات شوند.

در گروه دوم آلومینیوم هرمزگان، پیکان تهران، پاس همدان، نفت مسجد سلیمان، راهیان کرمانشاه، ابومسلم مشهد، ایرانجوان بوشهر، آهن بافق‌یزد، سایپا شمال، داماش ایرانیان، مس رفسنجان، نفت گاز گچساران و البدر بندرکنگ حضور دارند و باید برای صعود تنها یک تیم به لیگ برتر، جدال نزدیکی داشته باشند.

پاسی‌ها که در دو سال اخیر دیگر در پرداختن و مقابله کردن با حواشی استاد شدند و شاید به تعبیری حواشی، بخش اصلی اتفاقات فوتبالی این تیم محسوب می‌شود به دلیل بدهی 20 میلیاردی به کمیته انضباطی، بابت طلب بازیکنان و کادر فنی ادوار گذشته این باشگاه کمتر از دو ساعت قبل از بازی نخست مجوز بازی گرفتند.

شاگردان مجتبی خورشیدی با همه این مشکلات و ناملایماتی‌های فوتبالی و غیر فوتبالی، در نخستین هفته دست به کار بزرگی زدند و در خانه برابر تیم قدرتمند نفت مسجدسلیمان به برتری رسیدند.

سبزپوشان همدانی در این بازی با وجود حملات زیاد تیم مهمان، موفق شدند با تک‌گل محسن پورحاجی، سه امتیاز شیرین بازی را کسب کنند و یکی از سه تیم بالای جدول در هفته نخست باشند.

عدم تمرینات بدنسازی اصولی و مناسب در ابتدای فصل باعث شد در همان دیدار نخست، بسیاری از بازیکنان این تیم دچار مصدومیت شوند و در هفته دوم، خورشیدی و همکاران فنی‌اش با نصف تیم اصلی به مصاف حریف جنوبی خود بروند.

از اردوی پاسی‌ها در بندرعباس خبر می‌رسد این تیم بدون کاپیتان امید خورج، لفته حمیدی، مصطفی یوسف‌علیزاده و مصطفی قیصری به این شهر سفر کردند و در حال حاضر در هتل همای بندر برای بازی امروز برابر حریف قدرتمند خود ساکن شدند.

امروز کادر فنی پاس با استفاده از جوانان و بازیکنان ذخیره خود باید مصاف سختی را با شاگردان عباس سرخاب داشته باشد.

حساسیت دیگر در این است که عباس سرخاب، چند سال‌ در همدان سابقه مربی‌گری داشته و با فوتبال این شهر آشنایی دارد.

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در هفته اول استراحت داشته و با روحیه و شرایط بهتری به طور قطع برابر تیم پاس قرار خواهد گرفت و بازی در خانه و استفاده از شرایط میزبانی برگ برنده‌ای است که می‌تواند برد این تیم جنوبی را تضمین کند.

بر اساس اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال داوران مسابقه پاس همدان و آلومینیوم هرمزگان یاسر همرنگ داور وسط، احد سلطانی و علی‌اکبر نوری کمک داور و علی جلالی داور چهارم خواهند بود و نظارت این بازی بر عهده سعید بطحایی است.

مسابقه تیم‌های پاس همدان و آلومینیوم هرمزگان عصر امروز دوشنبه هشتم مهرماه از ساعت 15:15 در ورزشگاه خلیج‌فارس شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال پاس همدان در حال حاضر با کسب سه امتیاز بعد از تیم‌های پارسه تهران و البدر بندر کنگ در رده سوم گروه دوم این رقابت‌ها قرار دارد.

------------------------------

گزارش: فرشید گل‌محمدی

------------------------------

انتهای پیام/89020/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول