اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

حل مشکل ترافیک زنجان در اولویت قرار دارد

رئیس شورای شهر زنجان گفت: حل مشکل ترافیک زنجان در اولویت قرار دارد.

حل مشکل ترافیک زنجان در اولویت قرار دارد

آراض ضیایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم مدیریت شهری زنجان در دوره کنونی یافتن راهکارهای جدید برای حل مشکلات ترافیکی در شهر زنجان است.

وی به اولویت‌های مهم شورا و شهرداری زنجان اشاره کرد و افزود: شورای شهر زنجان در دوره کنونی مشکلات و معضلات شهر زنجان را احصاء و نسبت به آن‌ها برنامه‌ریزی کرده است.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه اولین موضوع مطرح شده در شهر زنجان ترافیک است، افزود: موضوع ترافیک به صورت فنی بررسی و نسبت به کاهش مشکلات فعلی آن در شهر اقدام خواهد شد.

وی به مشکلات موجود در حوزه ترافیک شهری زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: مردم و شهروندان زنجانی در سال‌های اخیر در حوزه ترافیک شهری دچار مشکلاتی بوده‌اند.

ضیایی با بیان اینکه کثرت خودروها در سطح شهر زنجان بسیار زیاد شده است، گفت: این کثرت خودرو و ظرفیت محدود خیابان‌ها موجب بروز ترافیک‌های زیادی در سطح شهر می‌شود.

رئیس شورای شهر زنجان همچنین به مسافرت‌های درون شهری در زنجان اشاره کرد و یادآور شد: مسافرت‌های درون شهری از شهرک‌های اقماری موجب تشدید ترافیک در شهر زنجان شده است.

وی ضمن تاکید بر کاهش ترافیکی در شهر زنجان، خاطرنشان کرد: مدیریت فعلی شهر زنجان برای کاهش مشکلات حوزه ترافیک شهری اهتمام جدی دارد.

ضیایی با بیان اینکه در سطح شهر زنجان روگذر و زیرگذرها را کم داریم، اظهار داشت: به دلیل عدم وجود زیرگذر و روگذرهای مناسب ترافیک در سطح شهر بیشتر دیده می‌شود.

رئیس شورای شهر زنجان به اعتبارات در حوزه ترافیک اشاره کرد و گفت: اعتبارات در حوزه ترافیک در اندازه‌ای نیست که بتوان روگذر و زیرگذرهای متعدد در سطح شهر ایجاد کرد.

وی هزینه ایجاد پل‌ها و تقاطع‌های غیر همسطح را بسیار بالا عنوان کرد و اظهار داشت: مدیریت شهری زنجان برای حل مشکلات موجود گزینه‌های متعدد و متنوع کاهش بار ترافیکی را مورد مطالعه قرار می‌دهد.

ضیایی با بیان اینکه در بودجه سال‌جاری شهرداری برای حوزه ترافیک بندهایی در نظر گرفته شده است، افزود: در سال‌جاری اعتبار قابل توجهی در این حوزه دیده نشده است.

رئیس شورای شهر زنجان در مورد برنامه بودجه‌ای در این حوزه نیز یادآور شد: برای سال آینده نسبت به تامین و تخصیص اعتبار لازم در حوزه ترافیک شهر زنجان اقدام مناسب صورت می‌گیرد.

وی ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری زنجان را نیز از اولویت‌های شورای شهر دانست و تاکید کرد: نسبت به ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری زنجان اقدام خواهد شد.

ضیایی با بیان اینکه تعدیل نیرویی در شهرداری زنجان انجام نخواهد شد، گفت: این ساماندهی صرفاً در جهت سروسامان و نظم بخشیدن به نیروی انسانی موجود در بدنه شهرداری زنجان خواهد بود.

رئیس شورای شهر زنجان به نیروی انسانی شاغل در بدنه شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 2 هزار و 800 نفر در بدنه شهرداری زنجان مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی باید دارای کیفیت کاری مناسب نیز باشد، افزود: برای توسعه برنامه‌ها باید دارای نیروی انسانی کارآمد و مناسب بود.

انتهای پیام/73007/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول