اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار قم:

ترافیک خیابان شهید صدوقی قم برطرف می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم، ترافیک بوجود آمده در خیابان شهید صدوقی قم را به علت کامل نشدن طرح اصلاح هندسی معابر این خیابان دانست و گفت: با اجرای کامل طرح اصلاح هندسی معابر خیابان شهید صدوقی شاهد کاهش ترافیک خواهیم بود.

ترافیک خیابان شهید صدوقی قم برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید عزیزی‌نژاد درباره اجرای طرح‌های اصلاح هندسی معابر خیابان شهید صدوقی و به دنبال آن ترافیک به وجود آمده در برخی مناطق این خیابان گفت: کل محور خیابان شهید صدوقی اصلاح هندسی معابر دارد و این طرح با کارشناسی و مشاوره دقیق به تصویب شورای ترافیک استان قم رسیده است.

وی در تشریح اصلاحات هندسی معابر خیابان شهید صدوقی اظهار داشت: این طرح به هم پیوسته است و باید همه طرح اجرا شود تا نتایج مثبت آن دیده شود.

 در این طرح نقاط مختلف این خیابان از جمله تقاطع 30 متری قائم(عج)، تقاطع 20 متری فجر، 20 متری یاسمن و 55 متری فردوسی، میدان مفید و همچنین برخی نقاط دیگر اصلاحات هندسی انجام خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: کار اجرایی دوربرگردان میدان مفید نیز در روزهای آینده آغاز خواهد شد که با اجرای آن کمی از مشکلات رفت و آمد ساکنین خیابان 20 متری فجر کاسته خواهد شد و همچنین با عقب‌نشینی که در تقاطع 30 متری قائم(عج) صورت خواهد گرفت و به دنبال آن با تعریض خیابان شهید صدوقی در این تقاطع، مشکل ترافیک ایجاد شده در این تقاطع نیز حل خواهد شد.

عزیزی‌نژاد با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های ترافیکی با طرح‌های عمرانی تفاوت دارد، تصریح کرد: در طرح‌های ترافیکی نمی‌توانیم یک دفعه کل طرح را اجرا کنیم و معمولا تقدم و تاخر پروژه با توجه به کاربری محل تنظیم می‌شود.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح‌های ترافیکی افق طرح باید در نظر گرفته شود، گفت: البته نمی‌خواهم بگویم با اجرای کامل طرح‌های اصلاح هندسی معابر خیابان شهید صدوقی، وضعیت ترافیکی این خیابان حتما عالی خواهد شد اما از وضعیت قبل از اجرای این طرح‌ها قطعا بسیار بهتر خواهد بود.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول