اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی برگی‌زر:

توان گذشته را در تیم فوتبال شهرداری یاسوج نمی‌بینم/هواداران یاسوجی کم‌نظیرند

مربی جوان فوتبال کشور گفت:با توجه به آن‌چه که امروز مشاهده کردم تیم فوتبال شهرداری یاسوج به نسبت گذشته کمی ضعیف‌تر شده است.

توان گذشته را در تیم فوتبال شهرداری یاسوج نمی‌بینم/هواداران یاسوجی کم‌نظیرند

هادی برگی‌زر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در حاشیه بازی دو تیم شهرداری و سیاه‌جامگان از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار کرد: برای مذاکره و به دعوت مسئولان تیم فوتبال شهرداری یاسوج به این شهر آمده‌ام.

مربی مشهدی فوتبال کشور با بیان اینکه شناخت نسبی از تیم فوتبال شهرداری یاسوج دارم، ابراز داشت: سال گذشته بازی‌های شهرداری و نتایج آن را دنبال می‌کردم.

برگی‌زر با اشاره به این که تیم فوتبال شهرداری یاسوج همواره به عنوان یک رقیب قدرتمند برای تیم‌های مدعی در این رده از فوتبال کشور مطرح بوده است، تصریح کرد: فکر می‌کنم تیم کمی نسبت به گذشته افت داشته و می‌بینیم که فیزیک بازیکنان هم مانند تیم سال‌های پیش شهرداری نیست.

وی نقطه قوت تیم فوتبال شهرداری یاسوج را هواداران آن دانست و گفت: هواداران این تیم در لیگ آزادگان یک نعمت برای این تیم هستند که بسیاری حسرت چنین تماشاگرانی را می‌خورند و در شهرهای دیگر کمتر این چنین هواداران پرشوری دیده می‌شود.

سرمربی احتمالی تیم فوتبال شهرداری یاسوج زیرساخت‌های شهر یاسوج را هم متناسب با وجود تیم‌ پرقدرتی همچون شهرداری یاسوج ندانست و گفت: این مشکل زمین در بیشتر استان‌ها و شهرها دیده می‌شود که بر کیفیت کار آن‌ها اثر سوء می‌گذارد.

برگی‌زر از برنامه‌های خود در صورت هدایت این تیم یاسوجی گفت و افزود: اگر به توافق برسیم سعی بر این است که با کار بیشتر بر روی تیم و اجرای برنامه‌های تاکتیکی، شهرداری یاسوج را به روزهای اوج گذشته برگردانیم.

انتهای پیام/2571/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول