اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

تیم فوتبال شهرداری یاسوج نیاز به پشتیبانی بیشتر دارد

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: این تیم برای موفقیت در لیگ آزادگان نیاز به پشتیبانی بیش از این دارد.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج نیاز به پشتیبانی بیشتر دارد

حیدر شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج پیش از بازی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با سیاه جامگان مشهد در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، اظهار کرد: در بازی با نیروی زمینی به خیلی از دلایل باختیم.

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج که پس از قهر زرینچه از این تیم مسئول نخست هدایت این تیم یاسوجی در بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور است، افزود: تغییر و تحول مدیریتی به اندازه زیادی به تیم لطمه وارد کرد.

این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: یکی از مشکلات دیگر این بود که در دقیقه نود، 4 تا 5 بازیکن به جمع ما اضافه شد و نتوانستیم از نظر تاکتیکی آن‌ها را با تیم هماهنگ کنیم.

شریفی، یکی از موضوعات دیگر که از دلایل باخت در برابر نیروی زمینی بود را موضوع تعلیق تیم دانست و گفت: با وساطت پرویز موسوی رئیس هیئت فوتبال استان رفع تعلیق شدیم که درست در زمان بازی با نیروی زمینی اثر منفی روانی روی مجموعه تیم و کل بازیکنان گذاشت.

وی با انتقاد تلویحی از وضعیت پشتیبانی تیم فوتبال شهرداری یاسوج، اذعان داشت: از مسئولان محترم تیم فوتبال شهرداری یاسوج انتظار داریم در بحث پشتیبانی تیم بیشتر حمایت کنند، چراکه پشتیبانی تیم به منزله بالا بردن روحیه مجموعه به خصوص بازیکنان است.

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: برای مثال در بحث هتل و ایجاد محیط آرام قبل از بازی اگر مسئولان پشتیبانی بیشتری کنند تیم بهتر و با آرامش خاطر بیشتری به میدان خواهد رفت.

شریفی با قدردانی از مجموعه شهرداری و شورا که با همه مشکلات مادی به فکر تیم‌داری هستند، خاطرنشان کرد: حیف است که برای تیم هزینه شود اما در زمان نتیجه‌گیری نتوانیم به خواسته‌های خود برسیم.

وی افزود: به هر حال با کمبودهایی که هست با همه توان در برابر تیم مشهدی قرار می‌گیریم و سعی بر این است که هوادار راضی باشد.

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به محرومین و مصدومین این دیدار اشاره کرد و گفت: فقط محمدجواد زارعی را در این بازی نداریم.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول