اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

فوتبال اردبیل از استعدادهای ناب بهره می‌برد

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: استعدادهای فوتبال اردبیل ناب و شاخص است و نباید این استعدادها هدر رفته و یا در مورد آنها قصور و کوتاهی شود.

فوتبال اردبیل از استعدادهای ناب بهره می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در نشستی با دبیر هیئت فوتبال، سرپرستان و دست‌اندرکاران تیم‌های فوتبال اردبیل اظهار داشت: فوتبال اردبیل از دیرباز به مانند سرچشمه ناب و خالصی بوده که از آن استعدادهایی همچون علی دایی، کریم انصاری‌فر،‌ مرحوم بایرامی و... ظهور و بروز پیدا کرده و خلاقیتشان را در عرصه جهانی و بین‌المللی به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه نباید این استعدادهای ورزشی فوتبال دچار غفلت و یا بی‌توجهی شود، تصریح کرد: دست‌اندرکاران این حوزه باید در زمینه شناسایی استعدادهای ناب به‌ویژه در میان کودکان و نوجوانان اقدام ضروری انجام دهند تا این ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها به ثمر بنشیند.

دبیر خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم تا برخی نگاه‌های غلط و مشکلات کوچک سدی در برابر به ثمر نشستن استعدادها و شکوفایی توانمندی‌ها باشد بلکه باید کمک کرد تا رشته ورزشی فوتبال به جایگاه و اصالت واقعی خود نزدیک شود.

این مسئول به فراگیر شدن رشته ورزشی فوتبال به عنوان پرطرفدارترین رشته در جوامع مختلف اشاره کرد و ادامه داد: امروزه صنعت فوتبال به یک صنعت پردرآمد و گره خورده با مسائل اجتماعی و اقتصادی مردم تبدیل شده که باید این ظرفیت و توانمندی‌ها را قدر دانست.

وی اضافه کرد: می‌توان با همفکری و همکاری در به ثمر نشستن و شکوفایی استعدادهای ناب در این رشته کمک کرد و اجازه نداد انرژی‌های نیروهای مستعد و جوان در این رشته به حرز برود.

فرماندار اردبیل از دست‌اندرکاران فوتبال استان خواست تا در توجه جدی به گروه‌های پایه به‌ویژه رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و بروز و ظهور استعدادهای خالص در این زمینه همت کنند و نگذارند فوتبال اردبیل دچار ضعف و برخی کاستی‌ها و نارسایی‌ها شود.

دبیر در ادامه بیان کرد: امیدواریم آنچه که زمینه حرکت و اقدامات رو به رشد را فراهم می‌آورد تقویت شده و بیش از هر زمان دیگر فوتبال این استان در سطح ملی و جهانی درخشش داشته باشد.

انتهای پیام/62007/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول