اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پیام‌نور مازندران:

دانشگاه پیام نور با رویکرد توسعه پایدار تبیین شد

معاون دانشگاه پیام نور مازندران گفت: دانشگاه پیام نور با رویکرد توسعه پایدار و ایدئولوژی انقلاب اسلامی تبیین شد.

دانشگاه پیام نور با رویکرد توسعه پایدار تبیین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اسدالله دیوسالار امشب در جمع خبرنگاران خودآگاهی را مهمترین عامل توسعه پایدار هر جامعه دانست.

وی موفقیت دانشگاه پیام‌نور را در رقابت با دانشگاه‌های برجسته کشور عنوان کرد و ادامه داد: رویکرد توسعه پایدار براساس ایدئولوژی انقلاب اسلامی تبیین شد.

قائم‌مقام دانشگاه پیام نور مازندران بومی بودن پذیرش دانشجو، یکپارچگی سیستمی، نظام‌مند بودن، مشارکت مردمی، فرایند رشد و توسعه دانشگاه و دانایی‌محوری را از ویژگی‌های دانشگاه پیام‌نور دانست و افزود: توجه به فرهنگ و ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی و نیز اعتقاد به رویکردهای آموزشی نوین و مجازی از دیگر فعالیت‌های دانشگاه پیام‌نور است.

وی اضافه کرد: دانشگاه پیام‌نور توانست در مدت کوتاه فعالیت خود با رویکرد آموزشی نوین به نیازهای مخاطبان پاسخ مناسب دهد.

دیوسالار هزینه دانشگاه پیام‌نور را نسبت به سایر دانشگاه‌ها به مراتب کمتر دانست و گفت: حرکت دانشگاه پیام‌نور به صورت برنامه‌ای است تا اصل عدالت تحقق یابد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام‌نور مازندران در 12 رشته فنی و مهندسی، پنج رشته هنر و تمامی رشته‌های کشاورزی پذیرش دانشجو دارد، اظهار کرد: اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی گذشته 164 مقاله علمی در کنفرانس‌های بین المللی و ملی ارائه دادند.

دیو سالار اذعان داشت: تاکنون 72 عنوان طرح تحقیقاتی و پژوهشی و 29 عنوان تالیف و انتشار کتاب توسط اساتید این دانشگاه صورت گرفته است.

انتهای پیام/86006/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول