اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ابومسلم خراسان:

وارد فوتبال شدم تا فضا را فرهنگی کنم/ ارائه چک و تعهدنامه به کمیته انضباطی

مدیرعامل باشگاه ابومسلم خراسان گفت:‌ در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی تاکنون فعالیت کرده‌ و موفق بوده‌ام، ولی این بار وارد فوتبال شدم تا فضای آن را از تمام ناپاکی‌ها عاری کنم.

وارد فوتبال شدم تا فضا را فرهنگی کنم/ ارائه چک و تعهدنامه به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احسان سحرخیز عصر امروز در نشست خبری در اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود:‌ از روزی که بحث مدیریت بنده در این باشگاه مطرح شده همه گفتند که وی جوان و کم‌تجربه‌ است و تیم را به حاشیه می‌برد ولی این را نیز می‌دانند که مالک قبلی باشگاه نیز در فوتبال و ابومسلم نبوده است.

مدیرعامل باشگاه ابومسلم خراسان تصریح کرد: از هر ابزاری در جامعه باید استفاده کرده تا به اشاعه فرهنگ اسلامی در جامعه پرداخته شود و پیرو این موضوع وارد فوتبال شده‌ام.

وی یادآور شد: یکی از اعضای فعلی شورای شهر مشهد خواستار مدیریت در این باشگاه بود و عدم حضور وی را باید از خودش پرسید چراکه اکنون وارد گود نشده و تیم را به دست نگرفته است.

سحرخیز افزود: برای پذیرش مسئولیت مدیرعاملی در این باشگاه اولین شرط حضورم را بحث مالکیت قرار دادم چراکه نمی‌خواستم در ادامه راه دچار مشکلاتی شویم و تیم به حاشیه رود و معتقدم اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی باید مالک صددرصدی تیم ابومسلم خراسان باشد.

وی تصریح کرد: تاکنون برای زمین تمرین، بازیکنان غیربومی حمل‌ونقل و هزینه شروع مسابقات از حساب شخصی خودم هزینه کرده‌ام تا تیم ابومسلم بدون مشکل وارد مسابقات لیگ دسته یک شود.

مدیرعامل باشگاه ابومسلم خراسان افزود: در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک فقره چک و تعهدنامه گذاشتم تا مسئله مالکیت ابومسلم به زودی حل و فصل شود و این تیم دیگر حاشیه نداشته باشد.

سحرخیز گفت: فدراسیون طی نامه‌ای رسمی به ما ابلاغ کرده که کمیته انضباطی صلاحیت رفع اختلافات مالکیت تیم ابومسلم را ندارد و همچنین برگه غیررسمی و بدون سربرگ را مشاهده کردند که تیم ابومسلم به آقای شفق واگذار شده بود و بعد از آن به این مسئله پی بردند که مالک اصلی این باشگاه اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی است.

مدیرعامل باشگاه ابومسلم خراسان در پایان گفت: قرارداد بازیکنان ابومسلم تیم آقای وفایی غیرقانونی در فدراسیون فوتبال ثبت شده و کفاشیان نیز گفته که با شکایت آن تیم ملی فوتبال ایران از سوی AFC تعلیق نمی‌شود.

انتهای پیام/2202/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول